شب گذشته برنامه خندوانه با میزبانی از مسعود صابری جراج مغز و اعصاب به روی آنتن رفت.
کد خبر: ۱۰۶۲۱۹۳
آواز خواندن پزشک مغز و اعصاب در اتاق عمل! +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران، شب گذشته رامبد جوان در ابتدای برنامه خندوانه با اشاره به شهادت محسن حججی گفت: محسن جان اضطراب چشمان قاتل و آرامش نگاه تو مرز روشن حق و باطل است شهادتت مبارک.

شب گذشته برنامه خندوانه میزبان دکتر مسعود صابری متخصص جراحی مغز و اعصاب بود.

در بخش ابتدایی برنامه، گزارش خندوانه‌ای از کمپین کاهش وزن پخش شد و افراد درباره مشکلات پیرامون چاقی صحبت کردند.

سپس دکتر مسعود صابری که علاوه بر طبابت خوانندگی هم می‌کند، پیرامون خوانندگی خود گفت: دو پدربزرگ من صدای خوبی داشتند و یک هزارم آن به من به ارث رسید همچنین من در مدرسه علوی تحصیل کردم که در آنجا با دانش‌آموزان قرآن کار می‌کردند و به این ترتیب من قاری قرآن شدم و به مرور به سمت موسیقی رفتم. در آن سال‌ها محمد اصفهانی خواننده موسیقی پاپ هم در مدرسه ما درس می‌خواندند.

جوان پیرامون اینکه آیا وی در حمام آواز می‌خواند، سوال کرد و مهمان خندوانه پاسخ داد: در کودکی می‌خواندم اما در حال حاضر خیر. اما در اتاق عمل آواز می‌خوانم چراکه باعث آرامش می‌شود. در این هنگام رامبد جوان از او درخواست کرد تصور کند در اتاق عمل است و برای آنها آواز بخواند که دکتر صابری قطعه‌ای را خواند.

در بخش دیگر گفتگو دکتر صابری سوالات تماشاگران را پیرامون ستون فقرات پاسخ داد.

دکتر صابری در خصوص آرزوهای خود گفت: من به خیلی از آرزوهای خود رسیده‌ام؛ اما یک آرزوی بزرگ نیز دارم و آن اینکه یک مجموعه کتاب پزشکی جنگ و بحران دارم که هر جلد آن 1500 صفحه است که اقدام به جمع‌‌آوری آن کرده‌ام و برای اولین بار در دنیا است که این کار انجام می‌شود و تاکنون سه جلد آن جمع‌آوری شده است و من امیدوارم بتوانم این طرح را عملی کنم. همچنین یک آرزوی دیگر نیز دارم و آن اینکه یک خونه باغ بزرگ برای بچه‌های بی‌سرپرست داشته باشیم که آنجا را خانه خودشان بدانند. البته آرزوی دیگرم این است که در زمینه موسیقی پیشرفت کنم که از این طریق بتوانم کمک‌های انسان‌دوستانه انجام دهم. آرزوی چهارم من درباره غربالگری است. در حال حاضر در بیشتر بیماری‌ها غربالگری صورت می‌گیرد امیدوارم غربالگری ستون فقرات نیز در کشور انجام شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها