آخر هفته همراه با فیلم های سینمایی و تلویزیون شبکه سه سیمای جمهوری اسلامی ایران باشید
کد خبر: ۱۰۶۰۵۰۴
فیلم های آخر هفته شبکه سه سیما +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی شبکه سه، فیلم های سینمایی و تلویزیونی همسایه ها، سرقت، کلاف، پرواز 956 و ترافیک، پنجشنبه 19 و جمعه 20 مرداد طبق زمان های اعلام شده به روی آنتن شبکه سه سیما قرار می گیرد.

فیلم تلویزیونی همسایه ها به کارگردانی سیامک شایقی است که پنجشنبه 19 مرداد ساعت 10:50 روانه آنتن شبکه سه خواهد شد.

این تله فیلم محصول سیما فیلم در سال 1391 است که بازیگرانی چون امیرحسین رستمی، آناهیتا افشار و سیامک صفری در آن نقش آفرینی کرده اند.



این فیلم داستان فردی را به تصویر می کشد که نسبت به خیانت های اطرافیانش حساسیت دارد و می خواهد دنیا را از این خیانت ها پاک کند اما در این حین اتفاقی می افتد و او در می یابد که …

فیلم سینمایی سرقت به کارگردانی اسکات من، پنج‌شنبه 19 مرداد ماه ساعت 16:00 از شبکه سه سیما پخش می‌شود.



در خلاصه فیلم با بازی را برت دنیرو ،جفری دین مورگان ، جینا کارانو و کیت بُس وُرث آمده است: وان مردی میانسالی است که دختر کوچکش به‌دلیل بیماری در نوبت جراحی است، اما او توان پرداخت هزینه‌های جراحی را ندارد و اگر تا چند روز دیگر این پول را تهیه نکند بیمارستان نوبت جراحی دختر را به فرد دیگری می‌دهد. وان در یک رستوران و یک مجتمع تفریحی کار می‌کند. او از رئیسش ، پوپ درخواست کمک می‌کند، اما پوپ ...
این فیلم محصول 2015 آمریکا است.

فیلم سینمایی کلاف به کارگردانی شهرام شاه حسینی است که جمعه 20 مرداد ساعت 00:00 بامداد از شبکه سه سیما پخش می شود.

این فیلم با ژانر حادثه ای محصول 1392 است که لیلا اوتادی،کیکاووس یاکیده و علی انصاریان در آن به ایفای نقش پرداخته اند.



در خلاصه داستان فیلم آمده است: جوانی به نام فریبرز که عاشق ورزش بوکس است و دچار مشکلات مالی است قصد دارد با دختر مورد علاقه اش مهتاب ازدواج کند و با هم از ایران بروند. مهتاب در یک شرکت کلاهبرداری پولشویی کار می کند .او به همراه نادر و فریبا، مبالغ کلان اشخاص پولدار را در قالب شرکت های واردات و صادرات از ایران خارج می کنند. مهتاب و بهروز تصمیم گرفته اند نادر و فریبا را دور بزنند و این بار پول های مشتری را بربایند و ....

فیلم سینمایی پرواز 956 به نویسندگی حسن عطارها و کارگردانی شهرام ابراهیمی در سال 1395 تولید شده است. این فیلم جمعه 20 مرداد ساعت 10:45 روی آنتن شبکه سه سیما قرار می گیرد.

بازیگران این فیلم محمود پاک نیت. محمد فیلی ،حسن اسدی، آرش مجیدی، علیرضا جلالی تبار، مرتضی رستمی، بهروز قادری، فریبا نادری، سعید احمدی و مهدی علیپورهستند.

عنوان این فیلم برگرفته از سرگذشت مهندسانی است که در یک سانحه هوایی و در یک ماموریت کاری در سال 1380 جان خود را از دست داده اند.

این فیلم یک درام اجتماعی است و روایتگر تلاش مهندسین توانمند ایرانی است که در مقطعی مهم و در یکی از پروژه های ملی در صنعت سدسازی کشور با کنار گذاشتن مشکل تحریم و با ابداع روشی نو که در دنیا فقط یکبار امتحان شده این پروژه را به سرانجام می رسانند.

فیلم سینمایی ترافیک به کارگردانی راجیش پیلای جمعه 20 مرداد ساعت 14:30 روانه آنتن شبکه سه می شود.

این فیلم سینمایی با ژانر حادثه ای محصول 2016 هندوستان است که بازیگرانی چون مانوج باجپای، جیمی شرگیل و پروسنجیت چاترجی در آن بازی می کنند.



در خلاصه داستان فیلم آمده است: در ترافیک یک روز عادی در یکی از شهرهای هند تصادف وحشتناکی رخ می دهد و پسر جوانی که در شرف ازدواج است دچار مرگ مغزی می شود. از طرفی دختر یکی از بازیگران معروف کشور به پیوند قلب احتیاج دارد و در آستانه ی مرگ است. والدین دختر با اصرار و التماس های بسیار موفق می شوند تا والدین پسر را راضی کنند تا ...

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها