مسابقه تلفنی «جام نهالی» برای بازخوانی کتاب های مدرسه و با هدف سرگرمی و آموزش از شبکه نهال پخش می شود.
کد خبر: ۱۰۶۰۱۴۹
آوردگاه کودکانه علم و دانش در جام نهالی

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی شبکه کودک سیما، مسابقه تلفنی «جام نهالی: تابستان داغ» در ادامه روند مثبت و استقبال شایان کودکان و خانواده ها از مسابقه ششمی ها با هدف افزایش دقت بیشتر در دروس دبستان و نگاهی دوباره به کتاب های درسی در تابستان از شبکه نهال پخش می شود.

مهدی نیک روش تهیه کننده این برنامه گفت: این سری از مسابقات شبکه نهال تحت نام جام نهالی تابستان داغ و برای به دست آوردن جام نهالی طراحی شده اند و شرکت کنندگان در طول روز با شرکت در این مسابقه و پاسخ دادن به سوالات شفاهی و کسب امتیاز لازم، می توانند به مرحله رقابت تلویزیونی راه پیدا کنند.

وی افزود هر برنامه با تفکیک مسابقه دخترانه و پسرانه با اجرای مریم وطن پور و فرشاد حسن پور برگزار می شود و در هر قسمت 64 نفر از 4 استان با انتخاب رایانه در مقابل هم قرار می گیرند و به صورت دو به دو با هم رقابت می کنند و هر شرکت کننده میبایست رقیب پیش رو حذف کرده و به مرحله بعد برود.

نیک روش گفت در هر مرحله تعداد شرکت کنندگان به نصف می رسد و تمامی امتیازات توسط رایانه ثبت شده و هر شرکت کننده در هر بخش میتواند امتیاز خود را مشاهده کرده و رقیب خود رابشناسد و برنده مسابقه در پایان برنامه با تماس تلفنی از طرف برنامه امکان انتخاب یکی از 9 جایزه ویژه جام نهالی را خواهد داشت.

لازم بذکر است مسابقه جام نهالی از شنبه تا پنج شبنه هر روز ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه نهال پخش می شود و لحظات جذابی و پر هیجانی را برای کودکان ایجاد می کند.

این برنامه قصد دارد تابستانی داغ، سرگرم کننده و همراه با آموزش را برای کودکان کشور بسازد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها