شبکه چهار سیما هفته آینده آثاری از ژانر وحشت را در قالب جشنواره فیلم های سینمایی به روی آنتن می‌برد.
کد خبر: ۱۰۵۸۰۶۶
«شکارچیان ذهن» در شبکه 4 +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی شبکه چهار سیما، «موجود»، «موجود 2»،« کلونی»، «شکارچیان ذهن» و «گردنبند شبح» عناوین فیلم های سینمایی هستند که از 14 تا 18 مرداد در جشنواره فیلم های سینمایی شبکه چهار به نمایش در می آید.

فیلم سینمایی «موجود» ساخته جان کارپنتر شنبه 14 مرداد از شبکه چهار سیما پخش می شود.

داستان فیلم در مورد گروه امدادی است که در وسط کوه هایی از برف و سرما در یک پایگاه قرار دارند و کم کم متوجه می شوند که ویروسی ناشناخته آن ها را مبتلا کرده است که باعث می شود فرد مبتلا به نوعی تغییر شکل داده و به دیگران حمله ور شود.

فیلم سینمایی «موجود» به کارگردانی «ماتیاس وان هاینینگن»، یکشنبه 15 مرداد از شبکه چهار روی آنتن می‌رود.

در خلاصه داستان فیلم با بازی «ماری الیزابت»، «جوئل ادگرتن» و «آلریچ تامسن» آمده است: در یک پایگاه قطب شمال زیر یخ‌ها یک موجود باستانی پیدا شده است، گروه دانشمندان می‌خواهند این موجود را از یخ‌ها بیرون آورده؛ بر روی آن تحقیقات انجام دهند. اما ناگهان این موجود باستانی زنده می‌شود و یکی دو نفر از اعضای پایگاه ناپدید می‌شوند و پس از مدتی به صورت عجیبی دوباره باز می‌گردند.

فیلم کلونی محصول 2013 کانادا است و جف رنفرو در ژانر وحشت آن را کارگردانی کرده است. داستان زندگی در عصر یخبندان و پایگاه های زیرزمینی است. در این زمان کل زمین پر از یخ و برف شده است و ابرها جلو خورشید را گرفته اند. برای همین کشاورزی و در نتیجه غذا برای بشر دیگر وجود ندارد. فقط تعداد اندکی زنده مانده اند که در اعماق زمین در پایگاه‌هایی مخصوص به نام کلونی زندگی می کنند.



سینمایی «کلونی» دوشنبه 16 مرداد از شبکه چهار سیما پخش می شود.

فیلم سینمایی «شکارچیان ذهن» محصول مشترک کانادا و آمریکا در سال 2004، سه شنبه 17 مرداد به روی آنتن می رود.

این سینمایی را ری هارلین در ژانر حادثه ای کارگردانی کرد تا درآن وال کیلمر وکریستین اسلیتر نقش آفرینی کنند.



در خلاصه داستان این سینمایی آمده است: یک تیم حرفه ای از افسران جوان برای آموزش های بیشتر و رقابت نظامی به جزیره ای منتقل می شوند. آنها با دنیای بیرون ارتباطی ندارند. ناگهان یکی از آنها به طرز مشکوکی کشته می شود، آنها به یکدیگر شک می کنند و هر کدام تلاش می کند جان خود را حفظ کند. این درگیری ها نه تنها به آنها کمکی نمی کند که یکی پس از دیگری به شکلی مرموز کشته می شود. آنها در می یابند این مسئله از بیرون جزیره و توسط یکی از خودشان هدایت می شود و ...

فیلم سینمایی «گردنبند شبح» به کارگردانی این هو وانگ چهارشنبه 18 مرداد به روی آنتن شبکه چهار سیما می رود.

داستان فیلم درباره دختری به نام یوری است که از زمان تحصیل در دبیرستان، ارواح را می دیده و اتفاقاتی برایش روی می داده است. او اکنون تنها زندگی می کند و می کوشد با هیچ کس ارتباط نداشته باشد. پسری شعبده باز به نام جوگو تلاش می کند به دنیای وی نفوذ کند و…

یه جین سون و مین کی لی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

پخش جشنواره تابستانی فیلم‌های سینمایی شبکه چهار از دهم تیر ماه آغاز و تا ۳۱ شهریور ادامه خواهد داشت، این جشنواره هر روز ساعت ۱۰:۳۰ تقدیم علاقه مندان سینما می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها