سریال «هاتف» به کارگردانی داریوش یاری و تهیه‌کنندگی نعمت چگینی و نویسندگی فروغ فروهیده در ده قسمت 50دقیقه‌ای برای پخش در ماه محرم تولید می‌شود.
کد خبر: ۱۰۵۷۱۰۱
«هاتف» سریال محرمی تلویزیون شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس، این سریال که از اوایل مرداد در دیباجی تهران کلید خورد،‌ این روزها به شهرک سرچشمه رسیده و از آنجا به مرزداران و خانه شخصیت ریحانه با بازی زیبا بروفه می‌رود.

رزیتا غفاری و مهرداد ایل‌بیگی هم بتازگی به جمع بازیگران این سریال اضافه شده‌اند و گروه با بازی حمید گودرزی، زیبا بروفه، کاظم بلوچی و ... مشغول کار هستند. این سریال ویژه ماه محرم است و در گروه فیلم و سریال مرکز سیما فیلم تولید می‌شود تا از یکی از شبکه‌های سراسری روی آنتن برود.

تهران (جنوب شهر، طرشت، شهرک غرب، صادقیه، نارمک) و عراق (کربلا) لوکیشن‌های اصلی این سریال هستند که در 75 روز (دو ماه و نیم) کار تصویربرداری این سریال به طول خواهد انجامید. فروغ فروهیده این سریال را نوشته است و پیش‌بینی می‌شود در دهه دوم ماه محرم سریال «هاتف» روی آنتن برود.

محمد حاتمی، شهرام قائدی، محمد فیلی، کاظم بلوچی، سیدمهرداد ضیایی، بهزاد خداویسی، مریم بوبانی، کمند امیرسلیمانی، مریم کاویانی، الهه حسینی و... دیگر بازیگران این سریال هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها