روح الله رحیمی تهیه کننده مجموعه مستند «پازل» از تولیدات شبکه افق، حائز رتبه دوم رسانه های دیداری جشنواره نانو و رسانه شد.
کد خبر: ۱۰۵۶۰۴۰
کسب رتبه دوم جشنواره نانو و رسانه توسط مجموعه «پازل»

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی شبکه افق، ستاد ویژه توسعه فناوری نانو با هدف انتخاب و معرفی برترین آثار رسانه‌ای سال ۹۵ در حوزه فناوری نانو جشنواره «نانو و رسانه» را برگزار کرده است؛ این جشنواره در چهار بخش کلی «رسانه‌های شنیداری»، «رسانه‌های دیداری»، «مطبوعات» و «خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری تحلیلی» برگزار شد.

بر اساس اعلام هیئت داوران این دوره از جشنواره، روح الله رحیمی تهیه کننده مجموعه مستند «پازل» که پیش از این در شبکه افق تولید شده، در بخش رسانه های دیداری حائز رتبه دوم شد.

دلیل این انتخاب، تولید چهار قسمت سری نخست این مجموعه در ارتباط با دستاوردهای ایران اسلامی در حوزه نانو تکنولوژی است؛ «فرش قرمزی در کار نیست» عنوان یکی از این قسمت ها بود که به فعالیت های یکی از شرکت های دانش بنیان حوزه نانو که به تولید نانو فیلترها در ایران مشغول است اختصاص داشت.

گفتنی است روح الله رحیمی تهیه کننده سه سری مجموعه مستند «پازل» در حال حاضر مشغول تولید مجموعه مستند «ایران ساخت» با موضوع تولید ملی است.

مستندهای «این روایت خیلی محرمانه نیست» اولین مستند در خصوص موضوع قحطی جنگ جهانی اول در ایران، صدای پای آشنا، تبرکی، از کلود تا احمد، تا بهشت و فصل عاشقی از دیگر تجربیات رحیمی در حوزه تولید مستند هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها