ویژه برنامه «بر بلندای همت» از کارآفرینان برتر برای حضور در رادیو تهران دعوت به عمل می آورد، داوود زارعیان، معاون امور مشتریان شرکت مخابرات ایران امروز مهمان این برنامه است.
کد خبر: ۱۰۵۱۹۵۸
دعوت از کار آفرینان برتر در رادیو تهران

به گزارش جام جم آنلاین از شبکه رادیویی تهران، مهدی رادفر، تهیه کننده برنامه گفت: بر بلندای همت از برنامه های جدید شبکه رادیویی تهران است که با هدف جهاد در راه خودکفایی روی آنتن می رود. برنامه بر بلندای همت امروز میزبان دکتر داوود زارعیان، معاون امور مشتریان شرکت مخابرات ایران خواهد بود.

وی با اشاره به مهم ترین هدف از تولید این ویژه برنامه افزود: جهاد در راه خودکفایی و نیل به اهداف اقتصاد مقاومتی توسط کارآفرینان اولویت مهم این برنامه است.در این برنامه، کارآفرینان از تجربیاتشان، چالش ها و نیازمندی هایی که برای یک کارآفرین شدن نیاز است می گویند، تا این چراغ راهی باشد تا جوانان به راحتی بتوانند از ظرفیت ها و پتانسیل هایی که در خودشان و اطراف شان موجود است نهایت بهره وری را داشته باشند.

رادفر یاد آور شد: هدف و غایت تولید و پخش این برنامه کسب روزی حلال از کاری است که می توانیم ایجاد کنیم و خیرش را به دیگران برسانیم، و قدم برداریم در جهت هدفی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال تعیین شده است.

ویژه برنامه بر بلندای همت کاری از گروه تهران و رویدادهای شبکه رادیویی تهران است که شنبه تا چهارشنبه ساعت 10 تقدیم حضور شنوندگان می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها