چتر حمایتی رسانه ملی بر سر تولید داخلی

پخش رایگان تیزرهای تولیدکنندگان بخش خصوصی

مدیرکل بازرگانی رسانه ملی از چتر حمایتی بر سر تولید داخلی خبر داد و گفت: این سازمان با طرح «پخش رایگان تیزرهای تولیدکنندگان بخش خصوصی» برای ترویج استفاده از کالا و خدمات ایرانی با هدف رونق اشتغال و اقتصاد، گام برداشته است.
کد خبر: ۱۰۵۰۱۶۸
پخش رایگان تیزرهای تولیدکنندگان بخش خصوصی

عباس مهدوی مهر در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما با اشاره به شعار سال ۹۶ با عنوان «اقتصاد مقاومتی، تولید - اشتغال» و نقش مهم رسانه ملی در حمایت از تولید کالای ایرانی، افزود: با دستور رئیس سازمان صدا و سیما، بخش خصوصی می‌تواند به ازای تعداد نیروی انسانی در اختیارش میزان تبلیغات رایگان دریافت کند.

مدیر کل بازرگانی رسانه ملی با اشاره به اینکه این طرح حمایتی ویژه بخش خصوصی است و مشمول بخش دولتی نمی‌شود، خاطر نشان کرد: بخش‌های خصوصی با مراجعه به اداره بازرگانی سازمان صدا و سیما و همراه داشتن نامه تامین اجتماعی که مشخص کند چه تعداد نیرو به طور دائم به کار گرفته اند می‌توانند از مزایایی این طرح استفاده کنند.

مهدوی مهر گفت: حداقل پایه برای ورود به این طرح ۱۰ نفر نیروی ثابت انسانی است که به ازای آن ۹۰۰ ثانیه تبلیغات رایگان دریافت خواهند کرد.

وی گفت: سقف این طرح، هزار نفر و یا بالاتر است که در این حوزه سهم تبلیغات به ۹ هزار ثانیه افزایش پیدا می‌کند.

مدیرکل بازرگانی رسانه ملی تاکید کرد: بخش هایی که در سال ۹۶ اقدام به جذب بیشتری از نیروی انسانی کرده باشند از یک پله تشویقی بیشتر نسبت به سال ۹۵ برخوردار خواهند شد.

وی گفت: نزدیک به دو هزار شرکت تولیدی در این طرح ثبت نام کرده اند و بعد از ارائه اسناد مربوط تیزرهای تبلیغاتی آن‌ها به نوبت پخش می‌شود و یا در حال پخش است.

مهدوی مهر درباره نحوه ثبت نام شرکت‌های خصوصی در این طرح نیز افزود: شرکت‌های خصوصی برای ثبت نام می‌توانند به آدرس bazargani.irib.ir مراجعه کنند و یا به طور حضوری به اداره کل بازرگانی صدا و سیما مراجعه کنند.

وی تاکید کرد: هیچ گونه محدودیتی برای مراجعه شرکت‌ها وجود ندارد.

مهدوی مهر افزود: قرارداد به صورت ۱۰۰ درصد رایگان است و این قرار داد تنها به خاطر مشخص شدن اسناد و مدارک شرکت‌ها و تعداد نیروی انسانی آن‌ها، منعقد می‌شود.

مدیرکل بازرگانی رسانه ملی در خصوصی تسهیلات ارائه شده به شرکت‌های دانش بنیان هم تصریح کرد: بر اساس تفاهم نامه صدا و سیما و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به شرکت‌های دانش بنیان که قصد عقد قرارداد برای پخش تیزر‌های تبلیغاتی دارند ۲۰۰ درصد ظرفیت تشویقی ارائه می‌شود.

وی افزود: درکنار این تشویق حمایت‌های بیشتری براساس جدول موجود تعلق می‌گیرد.

مهدوی مهر ادامه داد: تیزرهای تبلیغاتی شرکت‌ها باید براساس شکل‌های فنی و حوزه محتوای سازمان صدا وسیما باشد و در صورت تایید بخش مربوطه، پخش خواهد شد.

وی افزود: شرکت‌ها در این زمینه می‌توانند از شرکت‌های تبلیغاتی دارای مجوز از وزارت ارشاد کمک بگیرند.

مدیرکل بازرگانی رسانه ملی درباره زمان و شبکه پخش تیزر‌ها، گفت: با توجه به نوع کالا و محصول و ساختار زمانی بهترین زمان جا نمایی خواهد شد تا اثر بخش مناسبی داشته باشد.

وی گفت: موضوع بازاریابی امروز با گذشته بسیار متفاوت است و باید پیام حوزه تولید را به سمع و نظر مصرف کنندگان برسانیم تا حمایت خوبی در جهت تولید و اشتغال صورت گیرد.

مهدوی مهر اضافه کرد: تبلیغات فرصت مناسبی است تا در حوزه رسانه به ایجاد اشتغال پایدار کمک شود.

وی خاطر نشان کرد: تولید کنندگان به مقوله بازاریابی توجه کنند و از این فرصت تبلیغاتی که رسانه ملی برای تولید کشور در نظر گرفته استفاده کنند.

مدیر بازرگانی رسانه ملی گفت: براساس دستور رئیس سازمان آماده هستیم با علاقه کامل با بخش خصوصی همکاری کنیم تا از رسانه برای ترویج کالای بخش خصوصی و در نهایت افزایش تولید و اشتغال استفاده شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها