برنامه تحلیلی و اقتصادی پایش بمنظور معرفی و تشویق جوانان کارآفرین که در حوزه های مختلف دست به ابداع و ابتکارزده اند، مسابقه انتخاب کارآفرین برتر از سوی مخاطبان تلویزیون برگزار می کند.
کد خبر: ۱۰۴۹۵۳۶
مسابقه کارآفرینان جوان موفق به انتخاب مردم

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی شبکه یک، در این مسابقه از جوانان فعال زیر 30 سال خواسته شده است تا بخش از فعالیت و کارآفرینی خود را بصورت فیلم و عکس به شبکه اجتماعی برنامه پایش ارسال کنند و مردم با مراجعه به این شبکه ها و تماشای فیلم ها، به کارآفرینان امتیاز دهند. پس از انتخاب، پنج جوان موفق برای معرفی فعالیت خود به برنامه پایش دعوت خواهند شد.

در برنامه امشب 18 تیر پایش همچنین چهار کارآفرین موفق به برنامه می آیند. مهدی غریب زاده، میرعلی رحیمی موسوی، سید اسماعیل قشمشم و رضوانه مجلسی.

در سوال نظرسنجی برنامه این هفته هم از بینندگان پرسیده شده است: به نظر شما کدام بازار تا پایان امسال بازدهی بالاتری خواهد داشت؟ 1- بورس سهام 2- سپرده گذاری در بانک 3- طلا 4- مسکن.

بینندگان می‌توانند برای شرکت در این نظرسنجی عدد گزینه مورد نظر را به شماره پیامک 30000111 ارسال کنند.

برنامه پایش به تهیه کنندگی محسن تربیت دوست، کاری از گروه دانش و اقتصاد شبکه یک سیما است که یکشنبه ها بعد از سریال شبانگاهی با اجرای کیاداود اسفندیاری از این شبکه پخش می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها