دمنوش های هنری در «کافه هنر» رادیو ایران عرضه می شود.
کد خبر: ۱۰۴۷۱۶۴
«کافه» تابستانی رادیو ایران

به گزارش جام جم آنلاین از شبکه رادیویی ایران، عصرهای تابستان با شنیدن دمنوش های یخی و صد البته هنری لذت ببرید.

این برنامه که به شکل یک کافه طراحی شده ،سعی می کند با عرضه نوشیدنی های تازه و به روز بازتابی از رویدادهای فرهنگی – هنری باشد.

تینا میر کریمی با سر زدن به کلاس های فرهنگی و تابستانی مخصوصا کلاس های بازیگری و خوانندگی که در سطح شهر فعالیت دارند، قصد دارد از کم و کیف این کلاس ها با خبر شود.

بیان نکات درست زبان فارسی و کلماتی که در اصطلاح متداول است در «آین سخن« همچنین بیان چالشی موضوعات سینما، ادبیات، تئاتر، موسیقی و هنرهای تجسمی همچنین آخرین اخبار از جشنواره ها، نمایشگاه ها و کنسرت ها از دیگر دمنوش هایی است که توسط نوید نوروزی و وحید آرادمند عرضه می شود.

پویش کتابخوانی از دیگر بخش های این «کافه» است. مخاطبان «کافه هنر» رادیو ایران می توانند با پیامک کلمه کتاب به شماره 30000900 در این پویش، رادیو ایران را یاری کنند.

عوامل برنامه از مخاطبان که در این بخش تعاملی شرکت کرده اند می خواهند که خط هایی از یک کتاب مشخص شده را قرائت کنند. صداهای مختلفی از خوانش مردم پخش خواهد شد که خود یک روایت شنیدنی برای معرفی کتاب است.

البته با توجه به اینکه روز چهارشنبه اختتامیه «روز قلم» است و یکشنبه ها کافه هنر به موضوع ادبیات می پردازد، عصر امروز با عوامل جشنواره قلم در باره چالش هایی که ادبیات ایران با آن مواجه شده، گفتگو می شود.

«کافه هنر» این هفته به تهیه کنندگی زهره سربازی و هماهنگی محمد کیانی از ساعت 15:50 از آنتن رادیو ایران پخش می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها