شب گذشته برنامه دورهمی میزبان داریوش اسدزاده بود.
کد خبر: ۱۰۴۵۵۱۶
تولد تاریخی بازیگر پیشکسوت سریال خانه سبز

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران، موضوع برنامه دورهمی صنعت توریسم بود. مدیری در این خصوص صحبت کرد و مردم همدان به عنوان تماشاگر در برنامه حضور داشتند.

سپس مجری دورهمی از داریوش اسدزاده بازیگر قدیمی کشورمان دعوت کرد تا به صحنه بیاید.

در ابتدا مدیری درباره تاریخ تولد اسدزاده سوال کرد و او گفت: من آن زمانی که رضاخان احمدشاه را بیرون کرد، به دنیا آمدم.

مدیری گفت: 1302 بود؛ یعنی الان 94 سال سن دارید.

اسدزاده در خصوص مخالفت خانواده و حضور در عرصه هنر گفت: خانواده مخالف حضورم در این عرصه بودند. البته پدرم من را به دیدن تئاتر می برد و من به خاطر این تئاترها علاقه مند به این عرصه شدم.

وی افزود: سال27 وارد تئاتر شدم. من قبل از انقلاب به خارج از کشور برای تحصیل رفتم و اولین سریال بعد از انقلاب من «سمندون» است.

این بازیگر پیشکسوت در ادامه در خصوص عاشق شدن خود عنوان کرد: سال1329 عاشق شدم. الان دو پسر دارم؛ به دلیل اینکه مخالف کار کردن در حوزه خودم بودم، آنها وارد این عرصه نشدند. چراکه کار ما فقط عشق است و آدم های عاشق در این عرصه باید حضور پیدا کنند.

وی درباره اینکه جوانان هنرمند را قبول دارد، گفت: بعضی از این جوانان را قبول دارم، البته برخی از آنها برای تفریح آمده اند.

بازیگر سریال«خانه سبز» از خسرو شکیبایی و بازی او هم یادی کرد.

اسدزاده عنوان کرد: این روزها بیشتر نویسندگی مطبوعاتی می کنم؛ البته در حال نوشتن کتابی درباره تهران قدیم هستم.

اسدزاده در خصوص احساس خوشبختی این روزهای خود گفت: به خاطر اینکه به کار خود علاقه دارم، احساس خوشبختی می کنم. من 75 سال با عشق در این حرفه حضور داشتم.

اسدزاده حاصل یک سده از زندگی خود را در یک جمله این گونه بیان کرد: می توانم بگویم آدم‌های مختلفی را دیدم اما هیچ چیز بالاتر از صداقت، راستی و درستی نیست.

داریوش اسدزاده در پایان، دو کتاب به موزه دورهمی تقدیم کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها