در نوزدهمین سحر گاه ماه مبارک رمضان حنانه خلفی نابغه قرانی برنامه سر سفره خدا را به فضای وحیانی مزین کرد.
کد خبر: ۱۰۴۱۴۴۴
نابغه قرآنی در سر سفره خدا

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی شبکه کودک سیما در سحر گاه اولین شب قدر و همزمان با شب ضربت خوردن قرآن ناطق حنانه خلفی حافظ کل قران کریم در برنامه زنده سر سفره خدا حاضر شد و در مورد چگونگی انس با قران برای مخاطبین برنامه صحبت کرد.

در این برنامه که ابتدا توسط مجری برنامه روش های مختلف حفظ قران حنانه خلفی به آزمون گذاشته شد و وی به صورت صد در صد همه آزمون های حفظ را در برنامه صحیح جواب داد.

حنانه خلفی در این برنامه گفت که وی ده سال دارد و در مسابقات قران کریم اوقاف نفر اول شده است و با شرکت در مسابقات بین المللی مختلف به کشور های لبنان، ترکیه، عراق، روسیه،بوسنی و هرزگوین، امارات و سوریه سفر کرده است و در بیشتر مسابقات قرانی مقام اول را کسب کرده است.
وی گفت در خانواده ما همه خواهر و برادر هایم حافظ قران هستند و با تشویق پدرم و مادرم این کار را از کودکی شروع کردم و پدر با حفظ و مادر با مرور کمک زیادی به من کرده اند.

حنانه تمامی اساتید خود را در این برنامه نام برد و گفت که از سن 4 سالگی شروع به آموزش روخوانی کرده است و پس از آن از سن 5 سالگی حفظ قران را آغاز نموده است و در سن 7 سالگی حافظ کل قرآن شده است.

وی در ادامه بهترین خاطره خود را ملاقات با رهبری می داند که در این ملاقات رهبری اجازه داده اند که حنانه قران را با صوت به صورت کامل قرائت کند؛ که سی دی این قرائت در نمایشگاه بین المللی قران کریم رو نمایی شده است.

در پایان نیز قبل از مداحی و مرثیه سرایی مداح نوجوان برنامه حنانه با قرائت صلوات خاصه امام رضا علیه السلام فضای معنوی خاصی به برنامه داد.

لازم بذکر است برنامه سر سفره خدا با دعوت از فعالین فرهنگی در سحر گاه ماه مبارک رمضان به صورت زنده برگزار می شود.

که در برنامه نوزدهمین روز ماه مبارک رمضان در مورد امانت داری در این برنامه صحبت شد و با دعوت از حنانه خلفی در مورد حفظ قران صحبت شد وی علاوه بر حفظ قران توانایی بسیار شگفت انگیزی در زمینه قرآن دارد که می تواند علاوه بر ذکر صفحه، مکی و مدنی بودن سوره، جزء و .. را داراست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها