شبکه رادیویی تهران از حرم مطهر حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) ویژه برنامه‌های لیالی قدر در شب‌های 19، 21 و 23 ماه مبارک رمضان را به صورت مستقیم پخش می کند.
کد خبر: ۱۰۴۰۱۹۰
شب های قدر با رادیو تهران از آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع)

به گزارش جام جم آنلاین از شبکه رادیویی تهران، میثم کطائیان تهیه کننده برنامه با بیان این خبر گفت: ویژه برنامه «پله پله تا ملاقات خدا» کاری از گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران است که سه شب به صورت زنده به همراه قاریان و سخنرانان مطرح کشورمان در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) از ساعت 22 و 30 دقیقه تا 3 بامداد میزبان شب‌ زنده‌داران است.

وی افزود: انعکاس شب قدر از رادیو به واسطه معذوریت کسانی است که نمی توانند در مراسم ها حضور داشته باشند، در این ویژه برنامه مراسم به صورت زنده از رادیو تهران پوشش داده می شود.

کطائیان با اشاره به بخش های این ویژه خاطر نشان کرد: پخش قرائت دعای جوشن کبیر توسط غلام‌رضازاده، زین‌العابدین فرد، باقری و محمدپور و مرثیه سرایی ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت (ع) همچون؛ عباس حیدرزاده‌، در شب 19، مجتبی باقری در شب 21 و حامد رضوان‌فر در شب 23 ماه مبارک رمضان از بخش‌های این مراسم معنوی محسوب می‌شود.

به گفته تهیه کننده برنامه، همچنین مراسم سخنرانی و احیا توسط حجت‌الاسلام والمسلمین رفیعی در شب 19 ماه مبارک رمضان، حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی بوشهری در شب 21 ماه مبارک رمضان و آیت‌الله سید احمد خاتمی در شب 23 ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود.

انعکاس رویداد مذهبی شب قدر از شاه عبدالعظیم و بخش «ادبیات در قدر» سروده خانم دکتر شمشاد و آیتم قدر ماه ضیافت، کمک و دستگیری از ایتام از بخش هایی است که از موج اف.ام ردیف 94 مگاهرتز تقدیم مخاطبان رادیو تهران می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها