با حضور موسس فروشگاه های خانه ایرانی، پویش نه به کالای خارجی در شبکه کودک راه اندازی شد.
کد خبر: ۱۰۳۸۹۶۰
همیار تولید ملی در برنامه سر سفره خدا

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی شبکه کودک سیما، فاطمه دیداری به همراه پسرش محمد حسن مهمان دوازدهمین قسمت از برنامه سر سفره خدا شد و تلاش کرد با زبان کودکانه مفاهیمی چون اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای داخلی را تشریح کند.

فاطمه دیدری مهمان برنامه به عنوان یک کار افرین موفق در زمینه ترویج اقتصاد مقاومتی و همگام با شعار سال در این برنامه پیشنهاد داد پویش مجازی نه به کالای خارجی با حمایت شبکه کودک راه اندازی شود.

وی گفت: پیشرفت کشور وام دار حمایت از کالای داخلی است و سفره ایرانی ها با تقویت تولید ملی بزرگ تر می شود و کالای ایرانی مانند خاک و پرچم نیاز به حمایت دارد و این حمایت از خانواده و با تربیت آینده سازانی که تولید ملی برایشان مهم باشند رخ خواهد داد.

وی افزود: در سال گذشته با توجه به نیاز شخصی اقدام به راه اندازی گروهی در شبکه های اجتماعی نمودم که هر نیاز خانواده ها را با تهیه کالای ایرانی پاسخ گو باشیم با توجه به تقاضای مناسب در جامعه این ایده تبدیل به فروشگاه های زنجیره ای خانه ایرانی شد که تنها و تنها کالاهای ساخت داخل را به فروش می رسانند.

دیدری گفت: شخصا با توجه به تربیتی که در خانواده داشتم از کودکی مساله سربلندی کشور برایم مهم بود و با پیشرفت بیکاری در سالهای اخیر زمانی که خرید کالای خارجی پیشرفت می کرد احساس می کردم با خرید هر کالای خارجی دشنه ای بر کارگر داخلی وارد می کنم و چون محلی برای فروش کالای ایرانی به صورت متمرکز نیافتم سعی کردم برای نیاز شخصی این گروه را راه اندازی کنم و این ایده اکنون با 15 فروشگاه در تهران و 20 فروشگاه در کل کشور در حال توسعه با شتاب بالا است.

وی گفت: مشکل اقتصاد کشور از خانواده حل خواهد شد و باید مانند روش همیار پلیس در هر خانه همیار تولید ملی وجود داشته باشد تا تولید کالای ایرانی با افتخار افزایش یابد و با هر تولید ملی کارگران ایرانی شغل خواهند داشت و علاوه بر کاهش بیکاری فساد ناشی از فقر از کشور دور خواهد شد و به تبع آن کشور ارتقا می یابد.

دیدری که به همراه فرزند خود در این برنامه شرکت کرده بود گفت منویات رهبری در بدست اوردن کشوری پویا و بالنده فقط در گرو حمایت از کالای داخلی رخ می دهد و سربازان این پیکار علاوه بر پدر و مادر ها فرزندان ایرانی اند که در صورت عدم حمایت از تولید ملی اینده مبهمی در مورد اشتغال خواهند داشت.



وی افزود: ما اگر از کالای ملی حمایت نکنیم هر روز بیشتر و بیشتر از منابع زیر زمینی استفاده می کنیم و در واقع با پویش نه به کالای خارجی ما از سهم ایندگان در منابع ملی و ذخایر زیرزمینی حفاظت می کنیم.

لازم بذکر است که برنامه سر سفره خدا به صورت زنده از شبکه کودک سیما تولید می شود و در برنامه روز دوازدهم ماه رمضان به موضوع اقتصاد مقاومتی و نقش کودکان در پیشرفت کشور پرداخت در این برنامه پویش نه به کالای داخلی به پیشنهاد مهمان برنامه راه اندازی شد و قرار بر این شد که در روز فطر با برگزاری قرعه کشی به کودکان شرکت کننده در این پویش جوایزی داده شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها