تهیه کننده ویژه برنامه افطار رادیو ایران خبر داد

تکنیک های مناسب برنامه سازی

مدیر گروه جامعه رادیو ایران گفت: این رادیو از شنونده های خود خواسته که برای ترویج سنت افطاری ساده عکس های خودرا از سفره های افطاری برای برنامه «از تو به یک اشاره»ویژه برنامه افطار ارسال کنند.
کد خبر: ۱۰۳۸۸۸۰
توجه به اشارات خداوند در «از تو به یک اشاره»

به گزارش جام جم آنلاین از شبکه رادیویی ایران، رضا بحیرایی با اعلام این خبر گفت: عکس های ارسالی مخاطبان رادیو از طریق «رادیو نما» و در زمان پخش برنامه «از تو به یک اشاره»به روی آنتن می رود.

وی با بیان اینکه «از تو به یک اشاره» دومین سال متوالی است که از گروه جامعه پخش می شود، افزود: این برنامه سعی می کند تا با توجه به حال و هوای رمضان برنامه ای مناسب و مفید را برای شنونده ها در لحظات افطار تدارک ببیند.

بحیرایی ادامه داد: در «از تو به یک اشاره» سعی شده تا هر روز یکی از صفات خداوند موضوع برنامه قرار بگیرد و آثار این صفات در زندگی امروز ما مورد توجه باشد.

وی با اشاره به بخش ها و آیتم های مختلف این ویژه نامه، گفت: نکته ها و سخنان پند آموز اخلاقی از بزرگان، بخش های روایی گوناگون، گفتگو با خانواده شهدای مدافع حرم و هشت سال جنگ تحمیلی و انقلاب اسلامی، گفتگو با ائمه جمعه شهرستان های مختلف از بخش های این برنامه است.

مدیر گروه جامعه رادیو ایران تصریح کرد: هدیه ای به رسم یادبود از طرف رادیو ایران به خانواده معظم شهدا اهداء می شود ضمن اینکه توجه به حس و حال روزه داران در زمان افطار یکی از مهمترین ویژگی های این برنامه است.

برنامه از تو به یک اشاره به تهیه کنندگی ساجد قدوسیان، گویندگی فاطمه آل عباس، نویسندگی سارا آقامحمدی، ساناز احمدی دوستدار، لیلا حسین پور، کارشناسی استاد فتحی پور، گزارشگری گیتی محمدی و با همکاری سعید توکلی، نسیم رفیعی، حسن همایی، احسان زارع، افسانه خیرخواه، سیما بلوری، شیرین خبازی و... در ایام ماه مبارک رمضان از ساعت 19:30 روی آنتن رادیو ایران می رود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها