محور موضوعی برنامه «ازتو به یک اشاره» در شب گذشته رزق و روزی بود. با این سوال که تا به حال واسطه رسیدن روزی به کسی بودید؟
کد خبر: ۱۰۳۶۹۶۴
شهادت روزی اش بود...

به گزارش جام جم آنلاین از شبکه رادیویی ایران، قدوسیان با اعلام این خبر گفت: علاوه بر آیتم‌ها و بخش های مختلف سخنان حجت الاسلام پناهیان و قرائتی هم مسیر روشنی را در این خصوص جلوی راه مخاطبان می گذاشت.

اما آنچه بیش از همه قابل توجه بود اشاره آل عباس گوینده برنامه به روزی عوامل «از تو به یک اشاره»بود. در بخشی از برنامه گوینده برنامه اذعان داشت این روزی ما بوده که دومین سال متوالی در لحظات افطار با شما همراه هستیم ولی دربین ما گیتی محمدی گزارشگر برنامه پر روزی تر از بقیه بوده. چرا که هر شب مهمان خانواده های شهدای مدافع حرم است. محمدی شب گذشته منزل سردار شهید مدافع حرم عبدالرشید رشوند و البته جانباز سرافراز داود رشوند رفته بود تا ضمن تهیه مستند گزارشی هدیه رادیو ایران را به این خانواده اهدا کند.

برنامه از تو به یک اشاره ویژه برنامه افطار رادیو ایران است که دومین سال متوالی به تهیه کنندگی ساجد قدوسیان. گویندگی فاطمه آل عباس و با همکاری استاد علیرضا فتحی پور. سعید توکلی. نسیم رفیعی. سارا آقامحمدی. گیتی محمدی. احسان زارع. متین السادات فیروزی. افسانه خیرخواه. لیلا حسین پور. محسن دین محمد. سیما بلوری پریوش صالحی فرد و... از ساعت 19:30 تا 21 روی آنتن رادیو ایران می رود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها