رادیو ایران با ویژه برنامه «همیشه با امام»به پوشش مراسم ارتحال حضرت امام خمینی (ه) می پردازد.
کد خبر: ۱۰۳۶۶۰۲
پخش مستقیم بیانات رهبر انقلاب در بیست و هشتمین سالگرد رحلت امام راحل

به گزارش جام جم آنلاین از شبکه رادیویی ایران، حسین نافذ عارفی تهیه کننده ویژه برنامه «همیشه با امام» گفت: رادیو ایران بیانات مقام معظم رهبری، همچنین سخنرانی یادگار امام سید حسن خمینی را در بیست و هشتمین مراسم ارتحال حضرت امام (ه) به طور زنده و مستقیم پخش می کند.

عارفی توصیه های حضرت امام را نسبت به توجه بیشتر به خدا و اهمیت شب های قدر، گزارش از حرم مطهر توسط عباس سنجری و علی رشیدی گزارشگران این شبکه رادیویی و پخش سخنان ارزشمند مقام معظم رهبری در مورد میراث امام خمینی را از بخش های دیگر این برنامه دانست و افزود: گزارشی از اراک در باره کسی که بازی امام خمینی در کودکی وی بوده و در حال حاضر در قید حیات نیست، پخش می شود.

وی تصریح کرد: جواد منصوری مشاور مرکز اسناد انقلاب اسلامی و پژوهشگر تاریخ معاصر میهمان حضوری برنامه است که در باره امام خمینی (ه) صحبت می کنند.

عارفی با اشاره به مستند کوتاه« آنچه بعد از رحلت امام در رادیو رخ داد »گفت: در گفتگو با آقای خزایی یکی از نیروهای قدیمی سازمان صدا و سیما به اتفاقات رادیو در سال 68 زمانی که امام رحلت کردند می پردازیم.

«همیشه با امام» کاری از گروه جامعه یکشنبه 14 خرداد از ساعت 17 تا 20 با تهیه کنندگی حسین نافذ عارفی ،گویندگی حسین خداداد بیگی و هماهنگی سعیده گلکار از آنتن رادیو ایران پخش می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها