گزارش از پشت صحنه یک برنامه رادیویی

دعوت به ضیافت افطار

«دعوت» ویژه برنامه افطار شبکه رادیویی تهران است که در 30 شب از 30 مهمان خاص دعوت به عمل می آورد.
کد خبر: ۱۰۳۵۷۰۲
دعوت از 30 مهمان خاص در رادیو تهران

به گزارش جام جم آنلاین از شبکه رادیویی تهران، مدیر گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران با اعلام این خبر گفت: برنامه دعوت در قالب یک سفره افطاری هر شب از ساعت 19 و 30 دقیقه میزبان مهمانان ویژه است که با حضور در این برنامه از رمز و راز موفقیت در زندگی و کسب و کار خود می گویند، از تجربیات خاص و کارهای خارق العاده ای که سبب شده است که مهمان برنامه دعوت شوند.

علیرضا حبیبی افزود: علاوه بر این؛ در ورودی هر برنامه استاد محمد صالح علا مخاطبان را برای حضور بر سفره افطاری رادیو تهران دعوت می کند و در بخش های دیگر به فراخور زمان یکی از گوینده های شبکه هر روز از مهمانان دیگر دعوت به عمل می آورد.

وی با اشاره به دیگر بخش های برنامه تصریح کرد: برنامه شامل دو بخش اجتماعی و فرهنگی در بخش های ماقبل و بعد از لحظات ملکوتی اذان مغرب است. یک بخش معارفی و اخلاقی شامل گزیده ای از سخنان علما و مراجع ، شرح دعای روز، مباحث معرفتی و بسته اذان گاهی و افطار برای هر روز تدارک دیده شده است.

به گفته مدیر گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران؛ برای هر روز گزارشگران رادیو تهران به سطح شهر می روند و با مردم شهر گفت وگو می کنند.در بخش هایی از برنامه گزارش ها از آیین ها و مناسک رمضان از شهرستان های تهران تقدیم مخاطبان می شود. کارشناس تغذیه و سلامت، کارشناس فرهنگی، کارشناس اخلاق و معارف اسلامی و بخش تقدیم هر برنامه به یک شهید دفاع مقدس، مدافع حرم، آتش نشان و انقلاب از دیگر بخش های این ویژه برنامه است.

پروانه طهماسبی تهیه کنندگی و الهام شوقی گویندگی برنامه دعوت از رادیو تهران را بر عهده دارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها