قائم مقام مرکز سیما فیلم اعلام کرد که سریال «پایتخت 5» به پخش در ماه رمضان نمی رسد.
کد خبر: ۱۰۲۹۵۵۰
«پایتخت ۵» به ماه رمضان نمی‌رسد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، روز گذشته پنجشنبه ۲۱ اردیبهشت علی حمیدی قائم مقام سیمافیلم و همچنین حبیب والی نژاد مدیر مرکز فیلم و سریال سازمان هنری رسانه ای اوج از پشت صحنه سریال «پایتخت5» بازدید کردند و سکانس هایی از سریال با حضور آنها تصویربرداری شد.

همچنین سیروس مقدم، الهام غفوری و سایر عوامل «پایتخت5» و بازیگران مجموعه از جمله علیرضا خمسه، محسن تنابنده، ریما رامین فر، احمد مهرانفر، هومن حاجی عبداللهی، بهرام افشاری، نسرین نصرتی حضور داشتند.

الهام غفوری در ابتدا توضیحاتی به قائم مقام سیمافیلم و مدیر مرکز فیلم و سریال سازمان هنری رسانه ای اوج درباره روند کار ارایه و بیان کرد که در این سریال صحنه ها تقریبا به ترتیب فیلمنامه تصویربرداری می شوند و رج زنی چندانی وجود ندارد.

همچنین علی حمیدی قائم مقام سیمافیلم عنوان کرد که این سریال برای پخش در ماه مبارک رمضان به شبکه یک نمی رسد.

روز گذشته با حضور بازیگران اصلی بخش هایی از کار دورخوانی شد و همچنین سکانس هایی نیز در مسجد که به یک مراسم ختم مربوط می شد گرفته شد.

بازیگران این مجموعه عبارتند از محسن تنابنده، احمد مهرانفر، علیرضا خمسه، ریما رامین فر، نسرین نصرتی، هومن حاجی عبدالهی، بهرام افشاری، ساراونیکا فرقانی، مجتبی بلال حبشی، مصطفی بلال حبشی، سلمان خطی.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها