جشن قهرمانی تیم ملی فوتبال رومیزی در خندوانه

ورزشی که جدی گرفته نمی‌شود +عکس

خندوانه شب گذشته در حضور تعدادی از کودکان کار، میزبان سیدحسن داوودی مدیر مجتمع کار رویش و نیز معلمان این مجتمع بود.
کد خبر: ۱۰۲۸۱۰۸
شکیب خان در زندگی کودکان کار وجود ندارد

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران، شب گذشته برنامه خندوانه، میزبان محمدحسن داوودی مدیر مجتمع صبح رویش بود.

رامبد جوان در ابتدا ولادت حضرت علی‌اکبر (ع) را تبریک گفت.

محمدحسن داوودی مدیر مجتمع صبح رویش در ابتدای برنامه گفت: در این برنامه، بیشتر یاران صبح رویش حضور دارند. شرایط خوبی داریم، همه تلاش می‌کنند در بخش‌های مختلف صبح رویش اتفاق‌های خوبی را شاهد باشیم.

وی ادامه داد: ما از سال 93 کار مطالعاتی خودمان را برای کمک به کودکان کار تهران شروع کردیم، به این نتیجه رسیدیم شاید مدرسه و کار آموزشی مهم‌ترین بخش باشد. در حال حاضر چهار مرکز آموزشی داریم از جمله دبستان دخترانه با 196 دانش‌آموز، دبستان پسرانه با حدود 230 دانش‌آموز، مدرسه متوسطه،خانه کودک و پروژه‌های دیگر که قرار است راه‌اندازی شود.

وی در ادامه اظهار داشت: موسسه صبح رویش را افراد حقیقی و کاملا مستقل پوشش دادند، مجموعه ما پولدار نیست حتی به یاد دارم روزهای اول با پول‌های توی جیب خودمان کار را شروع کردیم حتی وام هم گرفتیم. از طرفی میانگین سنی یاران صبح رویش جوان هستند.

داوددی در خصوص کودکان کار گفت: حدود 90 درصد کودکان با خانواده زندگی می‌کنند. آن شکیب خان که می‌گویند وجود ندارد و واقعیت نیست. اما خانواده‌ها مشکلاتی دارند که باعث می‌شود بچه‌ها کار کنند، البته این نان‌آوران کوچک قهرمان هستند.

نگاه ما این است به این بچه‌ها افتخار کنیم چرا که بچه‌ها به دلیل مشکلات خود کار می‌کنند و از کودکی کردن خود دور شده‌اند. چرا بازی آنها در پشت چراغ قرمز و مترو باید بگذرد ما به آنها افتخار می‌کنیم. قطعا این بچه ها موفق می‌شوند.

در بخش بعدی برنامه امشب «خندوانه» امیر کربلایی‌زاده استندآپ کمدی خود را اجرا کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها