قائم مقام رئیس سازمان صدا وسیما گفت: مهمترین ویژگی‌ این مناظره علاوه بر اینکه بحث‌های جدلی و چالشی مطرح شد، رعایت خوب مسائل اخلاقی و جنبی آن بود.
کد خبر: ۱۰۲۴۲۰۷
رعایت مسائل اخلاقی در کنار بحث‌های چالشی نقطه مثبت مناظره بود

به گزارش جام جم آنلاین ، حجت‌الاسلام والمسلمین "سیدرمضانعلی موسوی مقدم" قائم مقام رئیس سازمان صدا وسیما در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به برگزاری اولین مناظره انتخابات ریاست جمهوری گفت: با توجه به اینکه اولین مناظره بود اما بسیار گرم و عالی برگزار شد.

وی تاکید کرد: یکی از مهمترین ویژگی‌های این مناظره علاوه بر اینکه بحث‌های جدلی و چالشی مطرح شد، رعایت خوب مسائل اخلاقی و جنبی آن بود.

موسوی مقدم تاکید کرد: مشکل خاصی در جریان برگزاری مناظره نبود و به نظر بنده قسمت دوم آن بهتر از قسمت اول برگزار شد.

قائم مقام رئیس سازمان صدا وسیما همچنین در ادامه انتقاد از سوی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری را به برگزاری مناظره طبیعی دانست و گفت: برخی نامزدها نسبت به رعایت وقت و برخی موضوعات بیان انتقاد داشتند زیرا فکر می‌کند اتهامی وارد شده و حال خواهان پاسخگویی است که متاسفانه کمبود زمان اجازه این فرصت را نمی‌دهد.

وی با بیان اینکه در مجموع نامزدها و دست‌اندرکاران در سازمان صدا و سیما از روند مناظره راضی بودند، خاطرنشان کرد: اعضای کمیسیون نظارت بر تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری قدم به قدم در محل مناظره حاضر و ناظر بودند و در صورت وجود ایراداتی آن را در همان مکان اعلام خواهند کرد تا حقی از شخصی ضایع نشود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها