مجید اخشابی یکی از خواننده های کشورمان در روز مبعث مهمان «شکوفه وحی» از رادیو تهران می شود.
کد خبر: ۱۰۲۳۰۸۰
مجید اخشابی در روز مبعث مهمان رادیو تهران می شود

به گزارش جام جم آنلاین از شبکه رادیویی تهران، میثم کطائیان تهیه کننده برنامه با اعلام این خبر گفت: «شکوفه وحی» ویژه برنامه مبعث رادیو تهران است که با حضور بازیگران و خواننده های کشورمان روی آنتن می رود. مجید اخشابی از جمله مهمانان ماست که گفت وگوی دوستانه ای با او خواهیم داشت.

وی با اشاره به این که قالب این برنامه طنز است، یادآور شد: بیشتر بخش های این برنامه به صورت طنز تدارک دیده شده است، الهام حاجی نژاد آیتم ساز برنامه بخشی را با مضمون خلق و خوی محمدی و اخلاق و مکارم حضرت محمد (ص) با رویکرد اخلاق شهروندی تهیه کرده است.

به گفته کطائیان؛ در ادامه برنامه سخنان حجت الاسلام خادم الذاکرین از شهرستان قم پخش خواهد شد که درباره مکارم اخلاقی حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله است، همچنین حسن مداحی آخرین انتشارات در زمان مبعث را معرفی می کند.

علاوه بر این؛ مهدی اسماعیلی و علیرضا محمدی از گزارشگران رادیو تهران با حضور در سطح شهر از گل فروشی ها و شیرینی فروشی ها و مراسم های این روز گزارش ها را تهیه می کنند.

این ویژه برنامه کاری از گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران است که در روز مبعث از ساعت 10 با اجرای سعیده هاشمی و پیمان قریب پناه تقدیم حضورتان می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها