رادیو ایران با ویژه برنامه «باران وحی» از مصلی تهران محل برگزاری مسابقات قرآن کریم به نقش قرآن در ایجاد وحدت اسلامی و تنبین بعثت نبوی می پردازد.
کد خبر: ۱۰۲۲۵۵۰
«باران وحی» در رادیو ایران

به گزارش جام جم آنلاین از شبکه رادیویی ایران، در سالروز مبعث پیامبر اکرم (ص) گروه فرهنگ و اندیشه این شبکه رادیویی با ویژه برنامه باران وحی به ترویج چهره رحمانی دین مبین اسلام می پردازد.

در این برنامه به جایگاه قرآن در جامعه اسلامی به عنوان وسیله ای برای نیل به وحدت مسلمین و همچنین کاربردی کردن دستورات قرآن در زندگی پرداخته خواهد شد و نقش بعثت در زندگی مسلمانان تبیین خواهد گشت.

فتحی پور به عنوان مجری کارشناس به بررسی آیات وحدت آفرین در قرآن و همچنین جایگاه قرآن در زندگی می پردازد.

مصاحبه با قاریان خارجی و داخلی ،بخش های گزارشی گفتگو با میهمانان مسابقات و همچنین مردم شرکت کننده در مسابقات و انعکاس اتفاقات رخ داده در این مسابقات، مصاحبه با علمای اهل سنت درباره موضوع برنامه و ترویج وحدت فرق و مذاهب اسلامی، شعرخوانی، گزارش متناسب با موضوع از شهرهای اهل سنت نشین از دیگر بخش های این برنامه است.

ضمن اینکه در فواصل برنامه سعی خواهد شد با استفاده از ترانه های محلی و سنتی فضایی شاد و جذاب ایجاد شود ودرآیتمی به پیامبر از منظر بزرگان و علمای غرب از جمله گوته شاعر آلمانی و...پرداخته خواهد شد.

باران وحی به تهیه کنندگی عبدالله علایی، راوی رضا آقاشریفیان، نویسندگی نفیسه فرازنده نیا، گزارشگری مهران حبیبی و با کارشناسی حجت الاسلام علی خوشرو و آیتم سازی وحید بیات سه شنبه از ساعت 15:30 تا 17 از آنتن رادیو ایران پخش می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها