شبکه یک که مخاطبان بسیار زیادی در کل ایران دارد در ایام نوروز تلاش کرد با تابوشکنی نه تنها مخاطب قبلی خودش را حفظ کند، بلکه نگاه مخاطبان جدید هم به خودش جلب کرده است.
کد خبر: ۱۰۱۴۴۲۲
تابوشکنی شبکه یک در ایام نوروز

به گزارش جام جم آنلاین، در چند سال اخیر به خاطرات اتفاقاتی که روی آنتن زنده پیش می آمد و برنامه سازان به ناچار درگیر ماجراهایی می شدند، باعث شد که از تعداد برنامه های زنده کم شود و بیشتر برنامه ها تولیدی پخش شوند.

به همین دلیل شبکه یک سیما به دلیل فراگیر بودن و گستردگی مخاطب این امر را بیشتر رعایت می کرد، اما در نوروز انسال رویه تازه ای را اتخاذ کرده که باید به دست اندرکاران این شبکه دست مریزاد گفت، زیرا نه تنها یک برنامه زنده شبانگاهی با نام بوی عیدی را روی آنتن فرستادند، بلکه تابوشکنی کرده و مهمانان برنامه هر شب یک زن و یک مرد است.

باید این اتفاق را به فال نیک گرفت که با یک تصمیم درست و منطقی به تعداد مخاطبان افزودند.
با توجه به تعدد رسانه ها و رقابتی که در عصر حاضر برای جلب رضایت مخاطب وجود دارد، باید شبکه یک به عنوان علمدار و قدیمی ترین شبکه تلویزیونی گام های تازه ای بردارد و در این حوزه پیشرو باشد تا با ارائه الگوی صحیح بتوانند برنامه های پر بیننده ای تولید کند.

البته این مسیر تازه شبکه یک مسلما کار برنامه سازان را دشوار می کند، اما احسان ارغوانی، تهیه کننده برنامه بوی عیدی این خطر را به جان خریده تا یک برنامه سرگرم کننده جذاب برای مخاطبان نوروزی پخش کند. او جزو برنامه سازانی است که تا به امروز برای مناسبت های مختلف اعم از ماه رمضان، اعیاد، سوگواری ها و ... برنامه ساخته و خوشبختانه این مساله را اثبات کرده که برنامه سازی است که دغدغه مخاطب را دارد و برنامه ای نمی سازد که صرفا آنتن را پر کند، بلکه دلش می خواهد مخاطب را با خودش همراه کند که این اتفاق در برنامه بوی عیدی همچون دیگر ساخته های او همچون شهر باران، امروزی ها، امروز هنوز تموم نشده و ... در حوزه های معارفی، اجتماعی، تفریحی و سرگرمی موفق بوده است.

برنامه بوی عیدی تمام ویژگی های یک برنامه سرگرم کننده را دارد. ضمن اینکه برگزاری مسابقه بین مهمانان زن و مرد برای مردم هیجان انگیز و همراه با چالش است و هر شب با علاقه به مهمان مورد علاقه شان رای می دهند.

در واقع تهیه کننده برنامه تلاش کرده یک برنامه تعاملی با حضور مخاطبان شبانه شبکه یک روانه آنتن کند.

یکی دیگر از ویژگی های برنامه برگزاری مسابقه های نوستالژی بین مهمانان است، مسابقاتی که رنگ و بوی ایرانی می دهد و یادآور خاطرات شیرین است.

کل کل مهمانان از دیگر بخش های دیدنی برنامه است. بخشی از مسابقات هم به حدس زدن اماکن دیدنی ایران اختصاص دارد که این نشان می دهد نگاه برنامه سازان بوی عیدی به تهران خلاصه نمی شود و نگاه ملی بر برنامه حاکم لست.

همچنین در بخشی از مسابقه تیتراژ سریال های نوستالژی پخش می شود که باید مهمانان نام خواننده و سریال هم بگویند. علاوه بر آن مردم باید هر شب به مهمانان برنامه رای بدهند.

در شب های آتی تعدادی از مهمانان با آرای مردمی به مرحله دوم رسیده اند. حال باید در ادامه دید کدام مهمان برگزیده مردمی می شود.

در مجموع برنامه بوی عیدی اتفاق تازه ای در شبکه یک است و امیدواریم امسال شبکه یک پر فروغ ظاهر شود‌

مریم طالبی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۵
روح الله
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۰
۰
۰
پاینده باد جمهوری اسلامی
نوذر
Canada
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۰
۰
۰
تابو شكنی به معنای خلاف شرع كه نیست انشالله؟؟!!!
حسین
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۱
۰
۰
من كه نگاه نمیكنم.فقط مرز خوشبختی و علی البدل رو میبینم
حسین
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۱
۰
۰
خلاف شرعه یا نه؟اگه باشه خوب نیست
محمودی
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۱
۰
۰
چه كار مهمی!!
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها