شبکه رادیویی تهران روز درختکاری را به پاس گرامیداشت 16 شهید آتش نشان، با همکاری موزه طبیعت و حیات وحش ایران (دارآباد) با شعار «آسمان آبی شهرم، سلام» روی آنتن برد.
کد خبر: ۱۰۰۸۹۳۳
نهال هایی به نام شهدای آتش نشان؛ هدیه به آسمان تهران

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی شبکه رادیوی تهران، سعید معدن کن، مدیر شبکه رادیویی تهران با حضور در یادمان 16 شهید آتش نشان در موزه دارآباد گفت: امروز برای قدرشناسی از همه زحمتکشان و بزرگواران آتش نشان، بویژه 16 شهید آتش نشان مجتمع پلاسکو جمع شده ایم که نهال بکاریم، هدیه به آسمان تهران و امیدواریم با رعایت نکات ایمنی کاری کنیم که این عزیزان کم کارترین عنصر شهر ما باشند.

وی افزود: ما در مجموعه شبکه رادیویی تهران برای حفظ محیط زیست، درختکاری و پرداختن به این عرصه که یک سبک زندگی شود، تلاش می کنیم تا این مساله اختصاص به یک روز نداشته باشد. اگر ما فقط یک روز را به صورت نمادین درنظر بگیریم و همه درخت بکاریم و به محیط زیستمان توجه کنیم خیلی کاری از پیش نمی بریم. اما اگر حفظ محیط زیست به عنوان یکی از ارکان سبک زندگی ما باشد، به محیط زیست و جایی که در آن زندگی می کنیم بیشتر بها خواهیم داد و بیشتر از آن مراقبت می کنیم، ما سعی می کنیم در تمام برنامه ها تذکرات، راهنمایی ها و آموزش ها را داشته باشیم و به عنوان یک اصل همه در کنار همدیگر، دست در دست هم دهیم تا جایی که در آن زندگی می کنیم برای راحت نفس کشیدن، بهتر زیست کردن و برای بهتر زندگی کردن، جای بهتری باشد.

مدیر شبکه رادیویی تهران در پاسخ به این پرسش که آیا یکی از رویکردهای رادیو تهران رویکرد محیط زیستی است؟ یاد آور شد: به طبع یکی از موضوعات شش گانه ای که ما در شبکه رادیویی تهران در چشم انداز جدید به آن توجه کردیم، بحث محیط زیست است. همان طور که می دانید سند محیط زیست که توسط مقام معظم رهبری ابلاغ شد، بندهای بسیار خوبی دارد و ما به آن توجه می کنیم. این به عنوان یکی از ارکان برنامه سازی و برنامه ریزی ما در دوره جدید است تا برنامه های زیست محیطی و مهم تر از همه فعالیت های زیست محیطی را برنامه ریزی کنیم.

معدن کن خاطر نشان کرد: ما برای وارد کردن مقوله محیط زیست به سبک زندگی مردم تهران تلاش می کنیم، امیدوارم که بیشتر برنامه ریزی و برنامه سازی کنیم، به امید خدا موفق خواهیم بود و مردم هم به این پیام رسانی ما اقبال مثبتی خواهند داشت.

گفتنی است، ویژه برنامه یادمان شهدای آتش نشان روز گذشته با جمعی از آتش نشانان، ورزشکاران، دوستداران محیط زیست، مخاطبین رادیو تهران و جمع کثیری از دانش آموزان در موزه دارآباد برگزار شد.

اجرای شهرام زندی خواننده کشورمان و حضور علی سلیمانی از بازیگران و مجریان رادیو و تلویزیون فضای شادتری به برنامه بخشید.

برنامه درخت دوستی به مناسبت روز درختکاری به شکل مشترک توسط رادیو تهران و موزه طبیعت و حیات وحش ایران (دارآباد) روی آنتن رفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها