با حکمی از سوی دکتر علی عسکری صورت گرفت

انتصاب سرپرست دانشگاه صدا و سیما

رئیس رسانه ملی در حکمی دکتر شهاب اسفندیاری را به سمت «سرپرست دانشگاه صداوسیما» منصوب کرد.
کد خبر: ۱۰۰۸۲۴۲
انتصاب سرپرست دانشگاه صدا و سیما

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی صداوسیما، دکتر علی عسکری در این حکم ضمن تشکر از تلاش ها و زحمات دکتر اردشیر زابلی زاده در دوران تصدی حکم سرپرستی دانشگاه صداوسیما، دکتر اسفندیاری را به این سمت منصوب کرد. متن حکم به شرح زیر است:

برادر گرامی جناب آقای دکتر شهاب اسفندیاری

نظر به مراتب‌ دانش، تعهد و تجارب ارزشمند جنابـعالی، به موجب این حکم به سمت «سرپرست دانشگاه صداوسیما» منصوب می‌شوید.

تربیت سرمایه انسانی متعهد، متخصص و آشنا با دانش و حرفه روز از مهم‌ترین نیازهای سازمان صداوسیماست. حفظ مزیت‌های رقابتی رسانه ملی بر این اساس در شرایط حال و آینده و مصاف سهمگین‌ در رقابت‌های رسانه‌ای و نیز جنگ رسانه‌ای دشمن در گرو تحقق این ماموریت خطیر دانشگاه صداوسیما می‌باشد.

با توجه به محیط سیال و پویای حوزه رسانه‌های صوتی و تصویری در دنیای امروز ارتقای سطح علمی، هنری و پژوهشی دانشگاه در تراز جهانی؛ تحول در موضوعات و برنامه‌های درسی شیوه‌های نوین تدریس و یادگیری؛ به‌کارگیری آخرین فنون مربوط به آموزش در بخش‌های خبر، فیلم، سریال، مستند و همه قالب‌های رادیویی و تلویزیونی و نیز بخش‌های فنی و مهندسی رسانه، تربیت افسران بصیر و کارآمد در جنگ نرم رسانه‌‌ای، ایجاد سازوکار موثر در زمینه جذب برترین استعدادها در میان دانشجویان مومن انقلابی و خلاق و تربیت برترین‌ها در تراز جهانی بین دانش‌آموختگان دانشگاه، جذب و تکمیل هیئت علمی متعهد دانشمند و اثرگذار ایجاد محیط ایمانی و معنوی مناسب به منظور رشد فکری و معنوی دانشجویان، توجه دقیق به نیازهای علمی تخصصی و حرفه‌ای بخش‌های راهبردی سازمان و برخورداری از طرح جامع کمی و کیفی تربیت دانشجو برای بازه‌های زمانی پنج ساله، همکاری نزدیک با مرکز سرمایه انسانی در جهت برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی برای کارکنان شاغل سازمان و همچنین تعامل فعال و سازنده با معاونت‌ها به ویژه حوزه‌های برنامه‌ساز با هدف تربیت دانشجویان متناسب با نیازهای حال و آینده رسانه ملی از جمله وظایف مهم شماست.

لازم می‌دانم از تلاش‌ها و زحمات ارزشمند برادر گرامی جناب آقای دکتر اردشیر زابلی‌زاده در دوران تصدی این مسئولیت صمیمانه تشکر نمایم.

از خداوند متعال موفقیت روزافزون شما را در پیشبرد اهداف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) مسئلت دارم.

علی‌عسکری- رئیس هیأت امناء و رئیس سازمان صداوسیما

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها