مدیر گروه دانش و اقتصاد رادیو ایران گفت: امسال پنجمین سالی است که رادیو با شعار «هر ایرانی یک نهال، هدیه به فردا ایران « حامی محیط زیست است و نقش فعالی در انعکاس فرهنگ درختکاری دارد.
کد خبر: ۱۰۰۷۱۲۲
آمادگی رادیو ایران برای انعکاس جشن بزرگ رویش در سراسر کشور

به گزارش جام جم آنلاین از شبکه رادیویی ایران، ملازاده مدیر گروه دانش و اقتصاد این شبکه رادیویی با اعلام این خبر گفت: آینده محیط زیست یکی از دغدغه های جوامع بشری است چرا که حیات آینده انسان ها در گروی طبیعت سالم است.

امسال نیز رادیو ایران همچون سال ها ی گذشته با توجه به اهمیت موضوع درختکاری و نقش آن در طبیعت و محیط زیست در کنار همه کسانی که دغدغه محیط زیست دارند ، خواهد بود تا اسفند ماه را به جشنواره رویش تبدیل کنیم و برای سر سبزی و آبادانی ایران درخت بکاریم.

ملازاده با بیان اینکه امسال پنجمین سالی است که رادیو با شعار «هر ایرانی یک نهال ،هدیه به فردا ی ایران « حامی محیط زیست است و نقش فعالی در درختکار ی دارد گفت: سال گذشته به همت سازمان محیط زیست ،سازمان جنگلها و مراتع و سازمانهای مردم نهاد حدود 15 میلیون نهال در سراسر کشور کاشته شد که امسال نیز امیدواریم با مشارکت این سازمان ها و همچنین سایر سازمانها و نهادهایی که برای محیط زیست کشور اهمیت قائل هستند این تعداد درخت چندین برابر شود.

ملازاده ادامه داد: تمامی برنامه های رادیو ایران و مخصوصا برنامه سیاره آبی که ماموریت ویژه آن پرداختن به موضوع جشن رویش و درختکاری است، امسال هم این موضوع را پیگیری می کند.

مدیر گروه دانش و اقتصاد رادیو ایران در پایان خاطر نشان کرد: در جلساتی که با مسئولان نظامی کشور داشتیم، پیشنهاد کردیم که به یاد شهدای هشت سال دفاع مقدس که خونشان را برای آبیاری درخت انقلاب اسلامی اهدا کرده اند، برای هر شهید یک درخت غرس شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها