«هیوا»ی ملاقلی پور را جمعه در شبکه افق مشاهده کنید

همراه با فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی در روزهای پایانی بهمن

فیلم های سینمایی و تلویزیونی بارون با بارون فرق داره ، زندگی جاریست ، الیما و طبقه هفتم، ،پنجشنبه 28 و جمعه 29 بهمن ماه طبق زمان های اعلام شده ، روی آنتن شبکه سه سیما قرار میگیرد .
کد خبر: ۱۰۰۱۶۴۵
فیلم های آخر هفته شبکه سه سیما

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی شبکه سه ، فیلم هایی که برای آخر هفته در نظر گرفته شده اند عبارتند از :

*فیلم تلویزیونی بارون با بارون فرق داره ، در صداوسیمای مرکز گیلان به کارگردانی و تهیه کنندگی کامبیز کاشفی در سال 1388 تولید شده است . این فیلم تلویزیونی ،پنجشنبه 28 بهمن ساعت 10:00 از شبکه سه سیما پخش می شود .
بازیگران این فیلم کامبیز کاشفی، حسین توشه، فرج الله گل‌سفیدی، وحید محبوب‌بشری، حبیب پورسیفی، محمدعلی فرمند، عارفه صفرزاده، نیما رهایی و محمدرضا قلی‌پورهستند .

در خلاصه داستان این تله فیلم آمده است :«سعید» به دنبال یک سرقت با «تیمور» که او را اجیر کرده، درگیر می‌شود و ظاهراً او را می‌کشد . «ناصر» (دوست و دستیار سعید) به رغم راضی نبودن از کارهای او ، سعی می‌کند کمکش کند . سعید در حالی که صاحب آن شی با ارزش شده، به سربازی می‌رود و به دستیار خوبی برای سروان فخرآبادی تبدیل می‌شود و ...

* فیلم سینمایی زندگی جاریست I Just Wanna Hug You به کارگردانی آکی هیکو شیوتا جمعه 29 بهمن ساعت 00:00 روانه آنتن شبکه سه می شود.

این درام ژاپنی محصول 2014 است که بازیگرانی چون کی کو کیتاگاوا ، ریو نیشی کیدو ، یوسوکه کامیجی و تا کومی سای تو در آن بازی می کنند .

در خلاصه داستان فیلم آمده است: تسوکازا دختر جوانی است که در دوران نوجوانی بر اثر سانحه تصادف معلول شده است. تسو بعد از گذراندن دوران سخت بیماری، تصمیم میگیرید با مشکلات زندگی و محدودیتهای معلولی مبارزه کند به همین دلیل به باشگاه می رود و ورزشکار می شود. تا اینکه یک روز در باشگاه با پسر جوانی به نام ماساکی که به ورزش بسکتبال مشغول است آشنا می شود. ماساکی راننده تاکسی است. زمانیکه ماساکی استقلال و مصمم بودن تسو را می بیند به او علاقه مند می شود. ماساکی و تسو با یکدیگر دوست می شوند. مدت زیادی نمیگذرد که ماساکی از تسو خواستگاری می کند و ....

*فیلم سینمایی الیما به کارگردانی نازیلا حدیقی و تهیه کنندگی سهیل حقیقی جمعه 29 بهمن ساعت 10:30 روی آنتن شبکه سه قرار می گیرد.

در این فیلم خواهید دید: الیما پس از مرگ همسرش از فرزندانش می خواهد تا در منزل پدریشان کنار هم زندگی کنند اما این نزدیکی زیاد باعث بروز اختلافاتی بین آنها می شود . الیما هر چه سعی می کند تا بر فرزندانش کنترل بیشتری داشته باشد از آنها دورتر می شود و...

این فیلم محصول سال 1393 است که درآن مهوش وقاری ، محمود مقامی ، فهیمه رحیم نیا ، مهدی امینی خواه ، شیوا خسروی ، مارال فرجاد ، فلور نظری ، نیما ابراهیمی بازی کرده اند.

*فیلم سینمایی طبقه هفتم 7th floorبه کارگردانی پاتسی آمتس-کوآ ،محصول 2013 اسپانیا است که جمعه 29 بهمن ساعت 19:30 روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.

درخلاصه این فیلم با بازی ریکاردو دارین ، بلن رو اِ دا ، آبل دولز دو وال و چارو دولز دو وال آمده است : سباستین"یک وکیل مشهور در آرژانتین است که چندسال قبل همراه با همسر اسپانیایی خود و دو فرزندش به کشور خود بازگشته و در یک شرکت وکالت بزرگ موکلینی از سطوح مختلف دارد . در اسپانیا ، خانواده همسرش سباستین را در زمینه کاری و مالی حمایت کرده اما او همیشه ناراضی بوده و ....

این فیلم با ژانر پلیسی محصول 2013 اسپانیا است .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها