سعید عزت اللهی بازیکن تیم ملی فوتبال ایران شب گذشته مهمان خندوانه بود.
کد خبر: ۱۰۰۱۴۸۱
وعده گلزنی برای تیم ملی با پیراهن خندوانه

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران، رامبد جوان مجری و کارگردان برنامه تلویزیونی «خندوانه»، شب گذشته با معرفی بهترین لبخند هفته از نگاه مردم، میزبان بازیکن تیم ملی فوتبال ایران شد.

ابتدای این برنامه پژمان بازغی از بین آرای مردمی بهترین لبخند هفته در خندوانه را از آن خود کرد و بعد از انجام قرعه‌کشی بین تماشاگران، سعید عزت‌اللهی بازیکن تیم ملی فوتبال روبروی جوان نشست.

عزت‌اللهی ضمن سلام و تشکر از حضورش در برنامه، از مجموعه فعالیت‌های خود در فوتبال ایران و جهان گفت و اشاره ای به آغاز فعالیتش در حرفه فوتبال داشت.

وی در ادامه موفقیت خود را مرهون سخت‌گیری‌های خانواده و مربی خود دانست و رو به دوربین از پدر، مادر و خواهر خود تشکر کرد.

عزت‌اللهی با بیان اینکه اصالتش به بندر انزلی بازمی‌گردد، درباره احوال این روزهای مرداب انزلی اظهار داشت: حال مرداب چند سالی می‌شود که خراب است و رسیدگی برای بهبود اوضاع آن انجام نمی‌شود.

وی با اشاره به شماره پیراهنش، عنوان کرد: در ایران بازی کریم باقری و مهدی نکونام را می‌پسندم و به همین خاطر پیراهن شماره ۶ را تنم می‌کنم. اگر قرار باشد از بین بازیکنان خارجی آن‌هایی که دوست دارم را نام ببرم، می‌شود به پل پوگبا بازیکن منچستر یونایتد و کریستیانو رونالدو اشاره کرد.

عزت‌اللهی با بیان اینکه یک گل ملی در کارنامه خود دارد، نوید گل دوم را برای بازی با قطر و صعود به جام جهانی داد و جوان از او قول گرفت تا یک پیراهن با نشان خندوانه بپوشد و بعد از گل آن را به نمایش بگذارد.

بعد از یک رفت و برگشت رسانه‌ای و اجرای مسابقه دارت و پانتومیم، عزت‌اللهی شایعات فضای مجازی و رسانه ها را بی اثر دانست و پس از ثبت لبخند ۲۰ ثانیه‌ای خود، قول داد شش نفر از کودکان بی بضاعت را به سفر مشهد مقدس بفرستد و یک روز با بچه هایی که از قشر ضعیف جامعه هستند، در زمین بزرگ چمن، فوتبال بازی کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها