بازیگر کوی نشاط گفت: در روز راهپیمایی 22 بهمن در غرفه رادیو ایران حضور یافته و نقش های شادی رادر برنامه «کوی نشاط « بین مردم کشورم اجرا می کنم.
کد خبر: ۹۹۹۷۰۲
بازیگر کوی نشاط: همراه با مردم در راهپیمایی 22 بهمن حضور دارم

به گزارش جام جم آنلاین از شبکه رادیویی ایران، فاطمه صدرایی که همزمان با کار دوبله در سال 79 وارد رادیو شده است و نقش های مختلفی را در تلویزیون نیزبازی کرده است، در مورد برنامه کوی نشاط رادیو ایران می گوید: کوی نشاط برنامه شاد، مفرح و با نشاطی است که ازطریق طنز و نمایش هایش، پیام های آموزشی را به مخاطب خود انتقال می دهد.

وی افزود: یادم است که وقتی موضوع برنامه «پوشش خانواده‌ها و مد» بود نمایش ها چقدر مفاهیم آموزشی مناسبی داشت. متاسفانه بعضی از مسائلی که در جامعه وجود دارد به خاطر اشتباهاتی است که مصطلح شده است و کوی نشاط می تواند در قالب نمایش آنها را رفع کند.

صدرایی که در «کوی نشاط» آیتم های نمایشی، همچنین بخش «بیژن و منیژه» را در کنار جواد انصافی بازی می کند به سالروز جشن پیروزی مردم در 22 بهمن اشاره کرده و می گوید: اجرا در بین مردم حس و حال خوبی است چون یک کار ملی است و بنا به صحبتهای امام خمینی (ه) رسیدن به وحدت کلمه است.وما هم همراه با مردم در این پیروزی سهیم هستیم.

وی با اشاره به نقش رادیو در اصطلاح معضلات اجتماعی می گوید: متاسفانه مشکلات اقتصادی گریبانگر برنامه های رادیویی و تلویزیونی نیزشده است اگر مسائل اقتصادی بهتر شود تولیدات بالاتر می رود و متن ها قوی تر می شود که تاثیر خوبی بر جامعه و مخاطب هدف خواهد داشت.

بازیگر کوی نشاط می گوید: رادیو یکی از رسانه های محبوب مردم است و با توجه به سلیقه های مخاطب، همچنان می تواند نیاز مخاطبان خود را برآورده کند.

صدرایی که سال ها کار تئاتر انجام داده است، می گوید: آخرین کار من در تئاتر مربوط به تابستان سال گذشته می باشد که نمایش (شیش و بش) به نویسندگی محمد چرمشیر و کارگردانی سید جواد روشن را در تماشاخانه سنگلج اجرا کردیم.

وقتی از صدرایی می پرسم آیا کسی که کار تئاتر انجام داده است در بازیگری رادیو موفق تر است، برایم می گوید: یک بازیگر بنا به استعدادی که دارد می تواند در مدیوم های مختلف قرار بگیرد. من برای خودم چهار چوبی تعیین نکرده ام که فقط بازیگر تئاتر باشم یا رادیو بعد ازگذراندن آزمون و دوره های خاص و علاقه مندی دوست دارم فضاهای مختلفبازیگری را تجربه کنم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها