رادیو ایران با21 ویژه برنامه سی و هشتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی می دارد.
کد خبر: ۹۹۵۳۰۸
استقبال رادیو ایران از سی و هشتمین جشن پیروزی  انقلاب اسلامی

به گزارش جام جم آنلاین از شبکه رادیویی ایران، گروه سیاسی این شبکه رادیویی در شش ویژه برنامه «چاپ اول» با موضوع بررسی کتاب خاطرات 6 نفر ازسران رژیم پهلوی و شخصیت های خارجی در باره انقلاب اسلامی را در این ایام پخش می کند.

کافه هنر در روزهای یازدهم تا سیزدهم بهمن همچنین شانزدهم تا بیستم بهمن که ساعت 20:00 پخش می شود، به پوشش جشنواره فیلم فجر می پردازد.

«گلبانگ پیروزی» که به جای برنامه «گلبانگ» روزهای سیزدهم تا بیست و سوم بهمن ساعت 2:30 سحر همچنین از دوازدهم تا چهاردهم و شانزدهم تا بیست و یکم بهمن ساعت 15 پخش می شود، به پخش ترانه های در خواستی شاد و سرودهای انقلابی به مناسبت دهه فجر می یردازد.

سخنرانی علما در باره انقلاب اسلامی در ویژه برنامه «سرای سخن» ساعت 4:00 هر سحر پخش می شود.

«مستند روز» کاری دیگر از گروه فرهنگ و اندیشه است که با وقایع انقلاب اسلامی ساعت 11:15 روز دوازدهم بهمن پخش می شود.

«کوی نشاط» کاری از گروه ورزش و تفریحات روز 21 بهمن ماه از ساعت 9 صبح با پخش نمایش های شاد، سرودها و ترانه های مختلف این روز را گرامی می دارد.

«نوبت ترانه» به پخش ترانه های شاد و سرودها یانقلابی می پردازد.علاقه مندان می توانند این برنامه را ساعت 10 صبح بشنوند.

«رادیو جمعه» نیز در پانزدهم و بیست و دوم بهمن با پخش نمایش هایی شاد این ایام را گرامی می دارد.

«عیدانه و لبخند» نیز در ایام دهه فجر ساعت 9:15 از آنتن رادیو ایران پخش می شود.

«تقویم تاریخ» هر صبح ساعت 6:20 با صدای عبدالله فجری به یادآوری سالروز آغاز دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی در 22 بهمن سال 57 و «خیابان ایران« در روزهای پانزدهم و بیست و دوم بهمن ساعت 13 به وقایع اجتماعی حاصل انقلاب اسلامی و پرداختن به شهدای 57 در تهران و شهرستان ها همچنین «پلاک هشت» کاری از گروه تاریخ و دفاع مقدس هستند که به نقش شخصیت های بزرگ و تاثیر گذار انقلاب می پردازد. «پلاک هشت» ساعت 13:30 پخش می شود.

«گزارش» کاری از گروه رویدادها به ارائه گزارشی از برنامه ها، رویدادها، جشن ها و مسابقات ورزشی دهه فجر می پردازد .

«نمودار» به معرفی افتخارات علمی، نهادهای علمی و آموزشی و دانشگاه انقلاب اسلامی می پردازد. این برنامه از گروه دانش و اقتصاد ساعت 10:30 در ایام دهه فجر پخش می شود.

گروه جامعه با برنامه های «سرمشق»، «سلام ایران»، «صبح انقلاب»، «ایرانشهر»، «راه امام، کلام امام»، «دیار آشتی»، «خانواده ای به نام ایران»، «ویژه راهپیمایی دهه فجر» این ایام را گرامی می دارد.

«سلام ایران» به ارائه گزارشی از برنامه ها، جشن ها و مسابقات ورزشی و دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن می پردازد.

این برنامه یازدهم و بیست و سوم بهمن ساعت 6:30 پخش می شود که در ایام دهه فجر به «صبح انقلاب» تغییر نام یافته و هدف آن برگزاری جشن صبحگاهی به مناسبت دهه مبارک فجر همراه با بخش های متنوع و شاد است.

در «ایرانشهر» آیتم هایی در خصوص وقایع اجتماعی حاصل انقلاب اسلامی و خاطرات مردم در این باره ساعت 17:30 پخش می شود.

«راه امام، کلام امام» سخنان گهر بار حضرت امام خمینی (ه) در باره انقلاب اسلامی است که ساعت 13:55 پخش می شود.

شنونده های رادیو ایران ساعت 16 می توانند خاطرات انقلاب را در استان های مختلف کشور در برنامه «دیار آشتی» بشنوند.

«خانواده ای به نام ایران» که ساعت 9:00 صبح به جای برنامه «خانه و خانواده» پخش می شود، به چگونگی تربیت فرزندان با روحیه انقلابی و آشنا کردن نسل جوان با انقلاب و وقایع تاریخی آن می پردازد.

روز 22 بهمن رادیو ایران همگام با مردم در راهپیمایی 22 بهمن حضور یافته وویژه برنامه ای را از ساعت 9:00 صبح پخش می کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها