رادیو فرهنگ در برنامه « نام آوران ایران زمین » میزبان طاهر جلیلی نوازنده سرشناس پیانو که هم اکنون در فرانسه است، خواهد بود و با وی درباره نوازندگی پیانو و فعالیت هایش گفتگو می کند. این برنامه پنج شنبه 7 بهمن از رادیو فرهنگ پخش می شود.
کد خبر: ۹۹۴۰۹۶
استاد نامی پیانو در رادیو فرهنگ

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی رادیو فرهنگ، برنامه «نام آوران ایران زمین» هر پنجشنبه ساعت 21 از گروه تاریخ واندیشه پخش می شود. که به گفتگو با چهره های فرهنگی و تاثیرگذار در حوزه های مختلف هنری و علوم انسانی اخصاص دارد.
طاهر جلیلی نوازنده برجسته پیانو در کشور فرانسه است که دی ماه جاری برای اجرای کنسرت در جشنواره موسیقی فجر به ایران سفر کرده بود، برنامه نام اوران ایران زمین فرصت حضور این استاد پیانو را غنیمت شمرده و با وی گفتگوی اختصاصی کرده است. که این گفتگو را این هفته پنج شنبه 7 بهمن خواهید شنید.
طاهر جلیلی نوازندگی پیانو را نزد استادان بزرگی چون نوین افروز و مرتضی حنانه فراگرفته است. وی اکنون ساکن کشور فرانسه است و به نوازندگی حرفه ای پیانو و برگزاری کنسرت مشغول است.
کارشناس مجری این برنامه علی عظیمی نژادان و تهیه کننده آن رکسانا حمیدی است که پنج شنبه ها از رادیو فرهنگ روی موج اف ام ردیف 106 و ای ام ردیف 585 پخش می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها