در افتتاحیه نهمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر از برنامه "هنرنامه" به عنوان برنامه برتر هنرهای تجسمی تقدیر شد.
کد خبر: ۹۹۳۴۶۹
«هنرنامه» برنامه برتر نهمین جشنواره جهانی تجسمی فجر شد

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی شبکه چهار سیما، آیین افتتاحیه نهمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر سوم بهمن ماه در محل موزه هنرهای معاصر ایران برگزار شد و در آن از فعالان برتر عرصه تجسمی تجلیل و تقدیر شد.

معرفی و نکوداشت فعالان و حامیان هنرهای تجسمی کشور رویکردی بود که از هفتمین دوره به جشنواره اضافه شد.
این مراسم با حضور مدیران و جمعی از هنرمندان پیشکسوت عرصه تجسمی کشور و با معرفی و تجلیل از 9 حوزه مختلف از قبیل حوزه های برتر ناشر، خبرگزاری، رسانه ملی،نگارخانه و ... برنامه «هنرنامه» شبکه چهار سیما به عنوان برنامه برتر تلویزیونی در حوزه رسانه ملی بر مبنای فعالیت هایش در حوزه تجسمی که در طی سه سال با توجه به شاخص های تخصصی ،فرهنگی و هنری مورد ارزیابی قرار گرفته بود، برگزار گردید.

در متن تقدیرنامه به امضای علی مرادخانی معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی آمده است: جناب آقای رضا پورحسین مدیر محترم شبکه چهار سیمای جمهوری اسلامی ایران، به پاس فعالیت های شایسته شبکه چهار سیمای جمهوری اسلامی ایران برای برنامه «هنرنامه» در سال 1395، تقدیرنامه نهمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجربه نمایندگی آن شبکه به جنابعالی اهدا می شود.

«هنرنامه» برنامه تخصصی در حوزه هنرهای تجسمی به تهیه کنندگی محمد علی بازی با اجرای مهسا ملک مرزبان کاری از گروه ادب و هنر شبکه چهار سیما است که جمعه ها ساعت 20:30 پخش می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها