تولیدات اداره کل هنرهای نمایشی رادیو در هفته پیش رو از شبکه های رادیویی پخش می شود.
کد خبر: ۹۹۲۰۷۱
پخش تولیدات نمایشی رادیو از آنتن شبکه های صدا

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، شبکه ی رادیویی ایران با پخش نمایش"طرح نو " به استقبال هفته ی جدید خواهد رفت .
نمایش "طرح نو " را حمیدرضا پورعلی محمد نوشته که داستان سه دوست قدیمی است وکارگردانی آن را مینو جبارزاده بر عهده دارد .این نمایش از روز شنبه ساعت 22:30 پخش می شود.
رادیو فرهنگ نیز ساعت 13:00 بامداد نمایش رادیویی "بر بلندای آن کوه" را برای علاقه مندان پخش می کند.این نمایش داستان دختری را روایت می کند که با وجود مشغله ی زیاد از پدر سالخورده اش مراقبت می کند و مریم تاجیک نویسنده ی آن است ، این نمایش به کارگردانی مهین فردنوا در اداره کل هنرهای نمایشی رادیو تولید شده است.
رادیوتهران نیز ساعت 1:30، نمایش رادیویی «به همین سادگی » را به نویسندگی :اکبر خرد چشم وکارگردانی :حمید منوچهری با موضوعی اجتماعی به روی آنتن می برد.
شیکه رادیویی جوان نیز ساعت 23:30 ، نمایش رادیویی " سه ستاره ی درخشان " را براساس افسانه های کهن ایرانی به روی آنتن می برد.این نمایش را ژیلا تقی زاده نوشته و مجید حمزه کارگردان آن است .
سایر شبکه های رادیویی نیز با پخش نمایش های تک قسمتی به استقبال هفته ی جدید خواهند رفت .
در این نمایش های رادیویی هنرمندانی چون مینو جبارزاده، مهرداد مهماندوست، سیما خوش چشم ، مجید سهرابی، احمد لشینی، مهدی نمینی مقدم، رامین پورایمان ، نازنین مهیمنی، سلمان خطی، شهریار حمزیان، نوشین حسن زاده ، شیرین سپه راد، احمد گنجی ، رویا فلاحی، نورالدین جوادیان، تعداد دیگری از هنرمندان اداره کل هنرهای نمایشی رادیو به ایفای نقش می پردازند.
گفتنی است : این آثار به تهیه کنندگی : ژاله محمد علی،فرشاد آذرنیا، مهتاب امینی،شهریار کرمی صدابرداری : علی حاجی نوروزی، رضا طاهری، پیروز صدرایی، حیدر صفدری افکت : نرگس موسی پورو محمدرضا قبادی فر از روز شنبه ،به روی آنتن شبکه های رادیویی خواهد رفت .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها