برنامه پایش برای بررسی پدیده حاشیه نشینی امشب به استان آذربایجان شرقی می رود.
کد خبر: ۹۹۱۱۰۲
بررسی سکونتگاه‌های غیررسمی استان آذربایجان شرقی در برنامه پایش

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی شبکه یک، برنامه سه شنبه های پایش پدیده حاشیه نشینی در کشور را نقد می کند و امشب 28 دی، موضوع سکونت گاههای غیررسمی در استان آذربایجان شرقی را بررسی خواهد کرد.

دکتر اسماعیل جبارزاده استاندار آذربایجان شرقی، مهندس محمدصادق پورمهدی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری استاندارآذربایجان شرقی، دکتر توحیداخلاقی مدیرکل راه وشهرسازی، دکتر رضا مسعودی فر معاون قضایی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری، دکتر صادق نجفی شهردار تبریز از مهمانان تلفنی و حضوری پایش امشب هستند.

در این برنامه تحلیلی، همچنین کاظم به پائی مدیرکل ثبت اسناد واملاک، جعفرپاشائی مدیرکل آموزش و پرورش، میراحد حسینی مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی، دکتر محمدحسین صومی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز و مهندس خلیل راحتی قائم مقام سازمان شهرداریها و دهیاری های کشور حضور خواهند داشت تا درباره برنامه ها و اقدامات دستگاهها و نهادهای دولتی برای ساماندهی مناطق حاشیه نشین و پیشگیری از توسعه سکونت گاههای غیر رسمی گفتگو کنند.

در سوال نظرسنجی برنامه هم پرسیده شده: آیا اقدمات انجام شده برای مهار رشد حاشیه نشینی در آذربایجان شرقی کافی بوده است؟1- بله 2- خیر.

علاقه‌مندان به شرکت در این نظرسنجی می‌توانند عدد گزینه موردنظر خود را به سامانه پیامکی 30000111 ارسال کنند.

پایش به تهیه کنندگی محسن رفیعی و اجرای مرتضی حیدری کاری از گروه دانش و اقتصاد شبکه یک است که امشب حوالی ساعت 23:15 از این شبکه پخش می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها