معاون امور استان‌های رسانه ملی خبر داد:

چشم انداز 2020 سازمان صدا و سیما

بیش از هزار و 500 نفر از مهندسان، متخصصان و تکنیسین‌های فنی رسانه‌ملی از معاونت‌های سازمان صدا و سیما در تهران و مراکز استان‌ها در سیزدهمین اجلاس سراسری فناوری رسانه حضور خواهند داشت.
کد خبر: ۹۸۹۸۵۰
حضور فراگیر متخصصان در اجلاس فناوری رسانه

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی رسانه ملی،علاوه بر متخصصان و مهندسان ایرانی که در این اجلاس شرکت می کنند و مقاله ارائه می دهند ، این نشست هشت میهمان خارجی نیز دارد که قرار است اطلاعات و تحقیقات خود را در آن ارائه و با متخصصان ایرانی در زمینه موضوعات مختلف فنی و مهندسی در رسانه تبادل نظر کنند.

در این دوره از اجلاس علاوه بر مشارکت معاونت‌های رسانه‌ملی و مراکز صداوسیما در استان‌ها، نهاد‌های همسو با رسانه‌ ملی مانند وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، شورای عالی فضای مجازی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مجلس شورای اسلامی، شورای نگهبان و... نیز مشارکت دارند.

از مباحث فنی که در دوره سیزدهم اجلاس سراسری فناوری رسانه ارائه خواهد شد، مهندسان و کارشناسان فضای مجازی، فناوری ارتباطات، نرم‌افزار، تأسیسات و فرستنده‌ها، استفاده خواهند کرد.

سیزدهمین اجلاس سراسری فناوری رسانه با شعار «همگرایی رسانه‌ای، رسانه‌های ترکیبی»، طی روزهای 28 و 29 دی‌ماه 1395 در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها