کارگردان مجموعه «شکرستان عروسکی» گفت: به تازگی شخصیت جهانگرد که کاراکتری جنوبی دارد به جمع عروسک‌های شکرستان اضافه شده است، اما هنوز صداپیشه آن مشخص نیست.
کد خبر: ۹۸۹۰۶۷
جهانگرد به «شکرستان» اضافه می‌شود

به گزارش جام جم آنلاین «فواد صفاریان پور» کارگردان مجموعه عروسکی «شکرستان» به فارس گفت: دو عروسک جدید به گروه عروسک‌هایمان اضافه شده است، کبوتر که همسر پادشاه است که شب یلدا اولین حضورش را دیدیم و جهانگرد که کاراکتری جنوبی دارد، اما هنوز مقابل دوربین نرفته است.

وی ادامه داد: هنوز صداپیشه جهانگرد را انتخاب نکردیم اما گزینه‌هایی برای این شخصیت داریم.

این کارگردان با اشاره به عدم شتاب زدگی در روند تولید این اثر بیان داشت: خوشبختانه به این دلیل که پروسه پیش تولیدمان طولانی بود، در روند تولید هیچ گونه شتاب زدگی نداریم و تا الان 30 قسمت آماده و پخش نشده داریم.

صفاریان پور درباره تغییر نویسنده‌های «شکرستان عروسکی» گفت: مدتی است که گروه جدیدی از نویسنده‌ها ما را همراهی می‌کنند که یکی ازآنها خانم لاله صبوری است.

وی ادامه داد: از همان ابتدا بر مبنای روایت قصه پیش رفتیم و الان نیز تنوع داستان‌هایمان بیشتر از قبل شده است.

در این مجموعه عروسکی عروسک‌گردان و صداپیشه‌های مطرح تلویزیونی و سینمایی چون آزاده مویدی فرد (اسکندر، فریدون، شمسی)، محمد لقمانیان (وزیر، خواجه الماس)، امیر سلطان احمدی (کیا)، بهادر مالکی (پادشاه، جاج زاده،نوزاد)، هنگامه مفید (ننه قمر)، کاظم سیاحی (بهلول،نوزاد،بیا)، نازنین بیاتی (رویا،‌پیش‌گو)، حسام محمودی (صفدر)، وحید نفر (مصادره، پیرپلاسی)، مهدی شاه پیری (لولویی، آقای ناگوار)، دکتر(سامان مظلومی)، احسان کرمی (راوی) حضور دارند.

از دیگر عوامل این مجموعه تلویزیونی می‌توان به طراح عروسک: محمد اعلمی،‌ بنفشه بدیعی، سرپرست عروسک‌گردان‌ها: امیر سلطان احمدی، طراح لباس و دکور: نازنین بیاتی و ... اشاره کرد.

«شکرستان عروسکی» به تهیه کنندگی جواد فرحانی یکشنبه، سه شنبه و جمعه از شبکه نسیم بروی آنتن می‌رود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها