مجموعه مستند «زندگی منهای فقر» از تولیدات رادیو ایران در نخستین جشنواره «ایران ساخت» توانست جایزه برگزیده را از آن خود کند.
کد خبر: ۹۸۸۱۷۲
رتبه برگزیده برنامه های رادیویی به زندگی منهای فقر رسید

به گزارش جام جم آنلاین از شبکه رادیویی ایران، حسین معصومی برنده جشنواره جهانی «ABU» در جشنواره ایران ساخت هم لوح تقدیر و جایزه نقدی دریافت کرد.

جشنواره فرهنگی و هنری «ایران ساخت» برای تکریم انقلاب علمی و بزرگداشت شکل گیری تمدن نوین اسلامی ایرانی است. این جشنواره با تکیه بر فرآورده های فرهنگی و هنری هنرمندان ایرانی، بر آن است تا نهضت توجه و حمایت از اقتصاد دانش بنیان را به عنوان یکی از راهبردی ترین زیرساخت های پیشرفت و تعالی کشور، بنیاد گذارد و به شکل گیری جریان تولید محتوا برای فضای مجازی و رسانه های مکتوب، دیداری و شنیداری مدد برساند.

این جشنواره در چندین بخش برگزار شد. که در بخش رادیویی هیات داوران از 121 اثر ارسالی این بخش 3 اثر برگزیده را انتخاب کردند.

حسین معصومی برنده جایزه جهانی «ABU» از رادیو ایران هم جز نفرات برگزیده جشنواره ایران ساخت بود.

رادیو ایران همچنان روی موج موفقیت قرار دارد، بعد از موفقیت در جشنواره های رسانه و کتاب، رسانه و ترافیک، رسانه و اعتیاد و پیر غلامان حسینی در جشنواره ایران ساخت هم خوش درخشید.

به گفته حسین معصومی تهیه کننده برنامه «زندگی منهای فقر» از گروه فرهنگ و اندیشه رادیو ایران، این برنامه در خصوص ایده های مختلف در زمینه های اقتصادی (دانش بنیان) است و الگوهای بومی، ملی را معرفی می کند، در زندگی منهای فقر از الگوهای ملی، کار آفرینان، بعنوان نقشه راه استفاده می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها