محرومیت زدایی در کشور پای رییس بنیاد مستضعفان را به برنامه پایش کشاند.
کد خبر: ۹۸۵۹۸۵
حضور رییس بنیاد مستضعفان امشب در برنامه پایش

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی شبکه یک، برنامه پایش که سه شنبه ها با موضوع پدیده حاشیه نشینی به روی آنتن می رود امشب14 دی، موضوع سکونت گاههای غیررسمی در استان آذربایجان غربی را بررسی می کند.

مهندس محمد سعیدی کیا رییس بنیاد مستضعفان، مهمان ویژه این برنامه خواهد بود تا درخصوص ورود بنیاد برای حل معضل حاشیه نشینی و هماهنگی برای ارائه خدمات در مناطق حاشیه نشین گفتگو کند.

قربانعلی سعادت قره باغ استاندار آذربایجان غربی، فریدون سید مصطفوی مدیرکل اداره کل آموزش پرورش، محسن مددی مدیرکل اداره کل فنی وحرفه ای، دکترجوادآقازاده عطاری رئیس دانشگاه علوم پزشکی وخدمات بهداشتی ودرمانی، محمد حضرت پور شهردارارومیه، سردار ناصراصلانی فرمانده انتظامی، دکترهوشنگ عطاپور مدیرکل دفترامور اجتماعی و فرهنگی استانداری، پرویز علیزاده معاون پیشگیری استان، داریوش نصر مدیرکل اداره کل راه وشهرسازی، منصور صادقیان مدیرکل شرکت گاز و امیرجوان کیا مدیرکل اداره ثبت اسناد و املاک استان آذربایجان غربی از دیگر مهمانان تلفنی و حضوری پایش هستند تا درباره وضعیت حاشیه نشینی و راههای پیشگیری از توسعه سکونت گاههای غیر رسمی در این استان و خدمات رفاهی، آموزشی و بهداشتی که در این مناطق به مردم ارائه می شود با بینندگان گفتگو کنند.

در سوال نظرسنجی برنامه هم پرسیده شده: کدام عامل در رشد حاشیه نشینی در استان آذربایجان غربی موثرتر بوده است؟ 1- بیکاری 2- بی توجهی به روستاها.

علاقه‌مندان به شرکت در این نظرسنجی می‌توانند عدد گزینه موردنظر خود را به سامانه پیامکی 30000111 ارسال کنند.

برنامه پایش به تهیه کنندگی محسن رفیعی و اجرای مرتضی حیدری کاری از گروه دانش و اقتصاد شبکه یک اس که امشب حوالی ساعت 23:15 از این شبکه پخش می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها