گزارش پشت صحنه سریال نوروزی «مرز خوشبختی»

رفـاقت و وسوسه

تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «مرز خوشبختی» در برج میلاد از مرز 70 درصد گذشت.
کد خبر: ۹۸۳۴۹۵
«مرز خوشبختی» بر فراز برج میلاد + عکس

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مشاور رسانه ای پروژه، تصویربرداری سریال «مرز خوشبختی» به کارگردانی حسین سهیلی زاده این روزها دربرج میلاد ادامه دارد و بعد از چند روز، گروه سازنده به لوکیشن امانت فروشی در غرب تهران خواهند رفت.
تاکنون حدود 70 درصد از تصویربرداری این سریال نوروزی به تهیه کنندگی مهران رسام انجام شده و نگارش فیلمنامه به قلم علی خودسیانی به پایان رسیده است.
این سریال با ایفای نقش بازیگرانی چون پوریا پورسرخ، امیرحسین آرمان، مهدی سلوکی، شهرزاد کمالزاده، سروش جمشیدی، مریم معصومی، جمشید جهانزاده، عباس محبی، مهدی صباغی، فرزانه نشاط خواه، شهربانو موسوی ،رضا یزدانی، جواد زیتونی و عباس محبوب آماده پخش نوروزی در ۱۵ قسمت از شبکه دو سیما می شود.
در خلاصه داستان سریال آمده است: به طلا و تلاش و عشق... جوان و گُل و گِل... همه چیز از یک وسوسه شروع می شود و به یک وسوسه ختم می گردد. از رفاقت شروع می شود و به رفاقت می رسد. داستان مرز خوشبختی داستان انتخاب هاست. دوراهی ها. زمانی که بر لب مرز ایستاده ای. یک سو شاید خوشبختی است و درسوی دیگر هم شاید خوشبختی. انتخاب با توست و انتخاب نهایت خوشبخت است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها