رئیس کمیسیون خبر جشنواره تولیدات مراکز استان‌های صدا و سیما:

صداوسیما به عنوان رسانه ای فراتر از قوا، رویکرد فراجناحی و فراملی دارد

نوزدهمین جشنواره تولیدات مراکز استان‌های صدا و سیما

رزاق کریمی: در فیلم های مستند ضعف پژوهش وجود دارد

عضو کمیسیون سیما نوزدهمین جشنواره تولیدات مراکز استان‌های صدا و سیما با بیان اینکه در برخی فیلم ها فیلمسازان مستند به استاندارد خوبی رسیدند گفت: در حال حاضر در تعدادی از فیلم های مستند، ضعف در پژوهش دیده می شود.
کد خبر: ۹۷۹۳۲۷
رزاق کریمی: در فیلم های مستند ضعف پژوهش وجود دارد

به گزارش جام جم آنلاین از مشاور رسانه ای این برنامه هدهد19، مصطفی رزاق کریمی با تاکید بر اینکه برای رسیدن به افق، جشنواره در جایگاه خود می تواند موثر باشد ادامه داد: در اروپا هم جشنواره که به اتمام می رسد تازه کار شروع می شود. نباید تنها در زمان برگزاری جشنواره به هنرمندان بها داد بلکه باید بعد از جشنواره از آنها حمایت کرد.

سپس هرمز شجاعی مهر مجری تلویزیون در پاسخ به این سوال که دنیای امروز اجرا باید چگونه باشد توضیح داد: گوینده خوب کسی است که صدای خوب، دانش، چهره و ... داشته باشد اما از همه مهم تر باید شخصیت گویندگی داشته باشد و در دل مردم بتواند جایی پیدا کند.

وی تاکید کرد: استعدادهای نابی در استان ها دیده می شود که شاید تاکنون کشف نشده اند این جشنواره باید به محفلی تبدیل شود که این افراد توانایی و ظرفیت هایشان را بروز دهند.

بازیگر تلویزیون و سینما در برنامه «هدهد 19» با اشاره به استعدادهای نهفته در شهرستان ها گفت: معضلی که در حال حاضر در عرصه فرهنگ و هنر وجود دارد این است که همه چیز در این حوزه به تهران معطوف شده و به استعدادهای زیادی که در شهرستان هاست دسترسی نداریم.

محمدرضا شریفی نیا افزود: اگر فیلمی معطوف به شهرستان ساخته و از هنرمندان استان ها استفاده شود می توان اثری درخور را شاهد بود.



وی با پیشنهاد اینکه اگر پایگاهی در هر استان برقرار شود و هنرمندان و علاقمندان به عرصه هنر به آنجا مراجعه کنند گفت: با تاسیس چنین پایگاهی استعدادهایی کشف می شود که تاکنون کسی سراغ آنها نرفته بود. متاسفانه به دلیل عدم برقراری ارتباط این افراد با مسئولین و کارگردانان و .... هیچ وقت دیده نمی شوند.

برنامه هدهد 19 ویژه جشنواره نوزدهم که اجرای آن را محمود گبرلو برعهده دارد به مدت 14 شب، هر شب ساعت 21 و به مدت 75 دقیقه به‌صورت زنده از شبکه شما پخش می‌شود.

نوزدهمین جشنواره تولیدات مراکز استان‌های صدا و سیما از 30 آذر تا 2 دی ماه در شهر اهواز استان خوزستان برگزار می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها