همزمان با میلاد حضرت محمد(ص) و امام جعفرصادق(ع)

تهران، میزبان جشنواره پیامبر مهربانی

تهران در روز 27 آذرماه میزبان جشنواره هنرهای تجسمی با موضوع پیامبر مهربانی خواهد بود.
کد خبر: ۹۷۸۵۱۰
تهران، میزبان جشنواره پیامبر مهربانی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی دبیرخانه جشنواره هنرهای تجسمی محمد (صلّی‌الله‌علیه‌وآله‌و‌سلّم) پیامبرمهربانی، آثار منتخب نخستین جشنواره هنرهای تجسمی پیامبر مهربانی که سال گذشته برپا شده بود امسال باز نمایش خواهد شد. این نمایشگاه در نگارخانه شهر واقع در بوستان گفتگو، شنبه 27 آذر رأس ساعت 17 افتتاح می شود.
در این اطلاعیه آمده است: اساتید آقایان مجتبی آقایی، مصطفی اسداللهی، مسعود شجاعی طباطبایی، محمد علی بنی اسدی، عبدالرضا چارئی، عبداله حاجی وند و سرکار خانم معتمد اوحده دار از داوران این جشنواره هستند.
سال گذشته و در اولین جشنواره، داوران از میان بیش از 600 اثر دریافتی 40 اثر را انتخاب و 24 اثر برتر به نمایشگاه راه پیدا کرد. امسال بطور مجدد آثار برگزیده به مناسبت میلاد حضرت رسول اکرم (ص ) در نگارخانه بوستان گفتگو به نمایش در خواهد آمد.
در ادامه جلال عطارزاده ، دبیر نخستین جشنواره هنرهای تجسمی محمد(صلّی‌الله‌علیه‌وآله‌و‌سلّم) پیامبر مهربانی نتایج و اسامی برگزیدگان گروههای مختلف هنری تجسمی را به شرح زیر اعلام کرد:
نقاشی: حمید صوفی، حمید رضا، علی رحیمی، سید مجتبی حجازی، سعید دولتی
گرافیک: محسن اکلیون، شهریار اسدی، پوریا رضایی، داوود قورچایی، مسلم علی محمدی
نقاشی خط: ملیحه سیف آبادی، علی آزاد، هادی هنردوست، سارا عطارزاده، مهدی نتاج
نگارگری: میر مهدی سیدی (سه اثر)، محدثه رضائیان، فرهنگ عاطفی
جلال زاده افزود: امیدواریم که اولین دوسالانه با شکوهی در خور نام عزیز پیامبر مهربانی حضرت محمد (ص) برگزار گردد و این مهم نیاز به مساعدت همه نهادهای فرهنگی کشور دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها