جلسه ۳۹۵ شورای نظارت در تاریخ ۱۵ آذر ۹۵ با حضور علی عسکری برگزار شد.
کد خبر: ۹۷۵۸۸۷
جلسه شورای نظارت با حضور رئیس رسانه ملی

به گزارش جام جم آنلاین از تسنیم، جلسه 395 اعضای شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما در روز دوشنبه 15 آذر 95 به ریاست حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای و حضور نمایندگان قوای سه‌گانه و همچنین دکتر علی عسگری ریاست سازمان صدا و سیما برگزار شد.

در این جلسه رئیس رسانه ملی ضمن تشریح اقدامات سازمان صدا و سیما در ماه‌های گذشته، گزارشی از برنامه‌های سازمان صدا و سیما به ویژه برنامه‌هایی که در آینده اجرا خواهد شد و نیز مشکلات مالی فراروی سازمان ارائه داد.

در ادامه جلسه نیز اعضای شورا به بیان دیدگاه‌ها و پیشنهادات خود در موضوعات مرتبط با سازمان صدا و سیما پرداختند.

برنامه‌ های مناسبتی، برنامه‌های دهه فجر و نوروز و همچنین برنامه ریزی برای تولید فیلم‌های سینمایی، سریال‌های نمایشی و مستند، برای حفظ مخاطب فعلی و جذب مخاطب جدید از محورهای مورد بحث در این جلسه بود.

همچنین شورا پس از استماع گزارش رئیس رسانه ملی پیرامون کمبود اعتبارات و مشکلات مالی، مقرر نمود از طریق نمایندگان قوای مجریه و مقننه در شورا مساعدت‌های لازم را برای بهبود وضعیت بودجه سازمان صدا و سیما به عمل آورد.

با توجه به ضرورت تعامل هرچه بیشتر شورای نظارت با رسانه ملی مقرر گردید جلسه آینده نیز با حضور رئیس رسانه ملی و با موضوع مورد علاقه طرفین برگزار می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها