به مناسبت روز دانشجو، گروه جامعه رادیو ایران از «حماسه دانایی» می گوید.
کد خبر: ۹۷۴۴۵۶
تجلی حماسه دانایی از رادیو ایران

به گزارش جام جم آنلاین از شبکه رادیویی ایران، برنامه حماسه دانایی به انعکاس وقایع روز دانشجو ، وقایع 16 آذر و معرفی فعالیت های انجام گرفته ی دانشگاهیان در زمان کنونی می پردازد.تقویت روحیه خود باوری و تقویت وحدت، همگرایی و انسجام ملی انعکاس موفقیت های دانشجویان از ماموریت این ویژه برنامه است.

این برنامه با نگاهی به وقایع 16 آذر 32 آغاز شده و در ادامه با اشاره به موفقیت های انجام گرفته دانشجویان در حوزه های مختلف علم و فناوری و راهیابی به موفقیت های جهانی سعی در انعکاس هر چه بهتر روحیه خودباوری دانشجویان ایرانی را دارد.

چگونگی به وجود آمدن واقعه 16 آذر و علت نامگذاری این روز به نام روز دانشجو، گزارش از دانشجویان نخبه، معرفی دانشجویان اردوهای جهادی و رسیدیگی به وضع محرومان در غالب اردوهای جهادی، گفتگو با افراد شاخص حوزه سیاست و دانشگاه، استفاده از کارشناسان حوزه علم و دانش و همین طور گفتگو با نفرات برگزیده دانشگاه و طرح سوال برای شنوندگان برنامه از دیگر بخش های این برنامه است.

برنامه «حماسه دانایی» به تهیه کنندگی آرمان ستوده، گویندگی فاطمه آل عباس، هماهنگی متین فیروزی 16 آذر ساعت 9:00 صبح از آنتن رادیو ایران پخش می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها