گپ‌ و گفت صمیمانه با داوود نماینده، گوینده و مدیر دوبلاژ پیشکسوتی که ۵۳ سال است در این حرفه مشغول به فعالیت است

دیدار با سلطان مستند

فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی همیشه مخاطبان زیادی دارند. آثار عامه‌پسند می‌توانند به برگ برنده یک شبکه تبدیل شوند و طیف‌های مختلفی را در ساعات مختلف شبانه‌‌روز پای تلویزیون بنشانند‌. این شبکه‌ها از این طریق می‌توانند صاحب آگهی‌های تجاری زیادی هم شوند و با موفقیت به حیات خود ادامه دهند.
کد خبر: ۹۷۳۹۰۱
«رخدادهای بزرگ طبیعت» را از دست ندهید!

اما گاهی برنامه‌های ترکیبی یا مستند آنقدر خوب و جذابند که سریال‌ها و فیلم‌های نمایشی را پشت‌سر گذاشته و موفق می‌شوند نظر مردم زیادی را به خود جلب کرده و نام شبکه پخش‌کننده را بر سر زبان‌ها بیندازند؛ مثل برنامه «رخدادهای بزرگ طبیعت» که از شبکه تماشا در حال پخش است.

این برنامه مستند را شبکه‌های بی.بی.‌سی و دیسکاوری به صورت مشترک تهیه کرده‌اند. سازندگان این برنامه به مناطق مختلف دنیا سفر کرده و اتفاقات مهم طبیعت را با پیشرفته‌ترین دوربین‌ها ثبت کرده‌اند.

این مجموعه از نظر ساختار به اندازه خود اتفاقاتی که به تصویر کشیده شده، مهم و تاثیرگذار است. گروه بزرگی از بهترین محققان پشت این برنامه مستند هستند.

بهترین تصویربرداران مستند از همه امکانات زمینی، دریایی و هوایی استفاده کرده‌اند تا مثلا تاثیر مهاجرت ماهیان ساردین بر زندگی مرغان دریایی، کوسه‌ها و دلفین‌‌ها را ثبت کنند. تصاویر، کارگردانی، تدوین و متنی که برای این مستند نوشته شده آنقدر دقیق و عظیم است که بیننده نمی‌‌تواند حتی برای یک لحظه هم که شده چشم از تلویزیون بردارد.

نویسندگان متن مستند رخدادهای بزرگ طبیعت براساس تحقیقات پژوهشگران، متن‌های هدفمندی نوشته‌اند که ذهن بیننده را کاملا به این سمت می‌برد که خداوند با نظمی بسیار دقیق و به زیبایی هر چه تمام‌تر جهان هستی را خلق کرده و کوچک‌ترین حرکتی که در جهان رخ می‌دهد کاملا وابسته به حلقه‌های دیگر است و همه جهان یکپارچه و بی‌نظیر است.

داوود نماینده، گویندگی متن مستند رخدادهای بزرگ طبیعت را به عهده دارد. صدای او کاملا منطبق با تصایر است و کمک می‌کند در ساعات پایانی شب ذهن بیننده از آرامش و هماهنگی که در طبیعت وجود دارد، کاملا پر شود.

اگر دوست دارید شب‌هنگام سرشار از آرامش بخوابید و ته ذهنتان این حس تقویت شود که خداوند بر همه چیز احاطه دارد و همه اتفاقات فقط با برنامه‌ریزی او رخ می‌دهد، ساعت 10 شب تلویزیون خود را روی شبکه تماشا تنظیم کرده و ‌تصاویر فول اچ‌دی طبیعت را تماشا کنید.

طاهره آشیانی - جام‌جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها