70درصد از تصویربرداری سریال «تاریکی شب روشنایی روز» به نویسندگی و کارگردانی حجت قاسم‌زاده اصل به پایان رسیده و گروه برای ادامه کار راهی استودیو موسیقی می‌شوند.
کد خبر: ۹۷۳۱۳۴
سریال «تاریکی شب روشنایی روز» به 70 درصد رسید

حجت قاسم‌زاده‌اصل، نویسنده و کارگردان سریال «تاریکی شب روشنایی روز» در این‌باره گفت: بتازگی تصویربرداری بخش‌های بیمارستان بهمن را با حضور سیدمهرداد ضیایی در نقش دکتر انصاری و فرهاد قائمیان در نقش بهنام طریقت اتمام کردیم. از روز شنبه 6 آذر در استودیو موسیقی کار را ادامه خواهیم داد. در این لوکیشن هم قائمیان بازی می‌کند.

وی ادامه داد: بعد از این لوکیشن به مدت دو روز صحنه‌های باقیمانده خارجی را ضبط خواهیم کرد و بعد از آن راهی دو لوکیشن اصلی و پایانی کار می‌شویم. 12 روز در کترینگ کار داریم که دکور آن را در خیابان حجاب زدیم. 12 روز هم در مدرسه هستیم. در مجموع 70 درصد از تصویربرداری سریال تاریکی شب روشنایی روز تمام شده است.

سریال «تاریکی شب روشنایی روز» به نویسندگی و کارگردانی حجت قاسم‌زاده‌اصل و تهیه‌کنندگی مجید رضابالا چندی پیش در خانه بهنام طریقت (فرهاد قائمیان) در یوسف‌آباد کلید خورد.

داستان این سریال در دو برهه زمانی امروز و گذشته اتفاق می‌افتد و درباره زندگی بهنام طریقت است که جریان روزمره حیاتش از مدار عادی خارج می‌شود. او مجبور است جواب چرایی مشکلات امروزش را در گذشته پیدا کند. بیش از 70 درصد از قصه در زمان حال روایت می‌شود و 30 درصد ماجرا در گذشته رخ می‌دهد.

فرهاد قائمیان، فرخ نعمتی، مائده طهماسبی، بهاران بنی‌احمدی، سید‌مهرداد ضیایی، مهرداد ضیایی، احسان امانی، امیرحسین مدرس، روزبه حصاری، سیدجلال فاطمی، سام کبودوند، بهرام ابراهیمی، پرویز پورحسینی، ناصر ممدوح و رضا امامی در این مجموعه بازی می‌کنند.

عوامل این مجموعه عبارتند از مشاور تهیه‌کننده: محمدرضا تخت‌کشیان، مدیرتصویر‌برداری: سهیل نوروزی، صحنه و لباس: آیدین ظریف، گریم: ایمان امیدواری، صدا: منصور شهبازی، دستیار اول کارگردان: حسین خضوعی، منشی‌صحنه: لادن رحمتی، گروه کارگردانی: آریانا قاسم‌زاده‌اصل ـ نیلوفر کوخانی، دستیار اول صحنه: رضا عسگرخانی، آهنگساز: سعید ذهنی، صداگذار: علی علویان، مدیر تولید: داوود معدنی، مدیر تدارکات: عباس کلانتر، تدوین: کامران جاهدی، برنامه‌ریز: توماج نورایی و عکاس: هانیه رستمی.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها