تهیه کننده مجموعه عروسکی «شکرستان» گفت: با شروع ماه ربیع الاول که ۱۱ آذر ماه خواهد بود، پخش «شکرستان» از سر گرفته خواهد شد.
کد خبر: ۹۷۲۱۷۹
فرحانی: پخش سری جدید «شکرستان» از سر گرفته می شود

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس «جواد فرحانی» تهیه کننده مجموعه عروسکی «شکرستان» گفت: با شروع ماه ربیع الاول که 11 آذر ماه خواهد بود، پخش «شکرستان» از سر گرفته خواهد شد.

وی در ادامه بیان داشت: در ایام محرم و صفر پخش این اثر متوقف شد چراکه ما مجموعه‌ای شاد و مفرح را برای مخاطب تدارک دیده بودیم و مناسب برای پخش در این ایام نبود و با تعاملی که با شبکه نسیم داشتیم، پخش «شکرستان» را آغاز ماه ربیع موکول کردیم.

این تهیه کننده همچنین افزود: تاکنون 25 قسمت ضبط شده داریم که قرار است به روال سابق پخش شود، اما این احتمال نیز می‌رود که تعداد روزهای پخش‌مان افزایش پیدا کند.

فرحانی با اشاره به تداخل ضبط «شکرستان» و «کلاه قرمزی» برای رساندن به آنتن نوروزی سال آینده و اینکه اغلب صداپیشه و عروسک‌گردان‌های این دو اثر مشترک هستند، نیز گفت: از همان ابتدا که «شکرستان» را کلید زدیم به این موضوع فکر کرده بودیم. در نهایت با یکدیگر به تعامل و هماهنگی می‌رسیم و کار سختی نیست.

وی در خصوص رقابت این دو مجموعه در ایام نوروزی ادامه داد: همیشه این را گفتم که رقابت خوب و سازنده است و می‌تواند باعث ارتقای سطح کیفی برای گروه‌های تولیدی شود. اما «کلاه قرمزی» حدود 20 سال با مردم عجین شده و در حقیقت بخشی از زندگی ما ایرانی‌ها است و حتی همه ما نیز این اثر را بسیار دوست داریم و از پخش آن نکات بسیاری را یاد می‌گیریم تا از آنها استفاده کنیم.

این تهیه کننده با اشاره به تغییرات جدیدی که قرار است در سری جدید از این مجموعه عروسکی اتفاق بیفتد گفت: در سری جدید قصه‌هایمان به صورت سریالی شده و مخاطب شاهد قصه‌هایی به طور ثابت است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها