فیلم های سینمایی «جنگجویان رودخانه» به کارگردانی سین تونگ چینگ و «در کنارم بمان» به کارگردانی راب رینر پنجشنبه از شبکه دو سیما پخش می شود.
کد خبر: ۹۷۱۶۶۶
گذر «جنگجویان رودخانه» به شبکه 2 رسید

به گزارش جام جم آنلاین فیلم سینمایی «در کنارم بمان» به کارگردانی راب رینر، پنجشنبه 4 آذر ماه ساعت ‌‌8 صبح از شبکه دو سیما پخش می شود.
در خلاصه داستان فیلم، خاطرات یک نویسنده از دوران نوجوانی وی و اتفاق جالبی که برای او و سه تن از دوستانش اتفاق می افتد. ماجرا از این قرار است که روزی ورنو به طور اتفاقی از گفتگوی برادر بزرگ‌تر و دوستش در می یابد پسر نوجوانی به نام رِی براور با قطار تصادف کرده و کشته شده است. تلاش پلیس برای پیدا کردن جسد براور به نتیجه نرسیده و جستجوها به پایان رسیده است. با مطلع شدن از این ماجرا، گوردی و دوستانش تصمیم می گیرند تا جسد براور را پیدا کرده به خانوده اش برسانند.
چونگ اوک بائه، جین هو چوی و ئی دا جئون در فیلم سینمایی «در کنارم بمان» نقش آفرینی کرده اند.

همچنین فیلم سینمایی «جنگجویان رودخانه» به کارگردانی سین تونگ چینگ، پنجشنبه 4 آذر ماه ساعت 23 از شبکه دو سیما پخش می شود.
داستان با نقش آفرینی دانی یِن و شیودونگ گوئو درباره امپراطور چین است که برادرزاده اش با طرح ریزی توطئه ای از اختلافی که در سپاه امپراطور به وجود آمده استفاده می کند و امپراطور را به قتل می‌رساند. پس از قتل امپراطور مویانگ در صدد از میان برداشتن تِنگ بر می آید، ولی به دلیل مهارت خارق العاده تنگ در مبارزه و شجاعت قابل تحسین او موفق نمی شود.

به علاوه فیلم تلویزیونی «چاه دیو» به کارگردانی جواد مزدآبادی، جمعه 5 آذر ماه ساعت 8 از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.
در این فیلم خواهیم دید: عده ای دانشجوی بسیجی در غالب طرح جهادی هجرت عازم مناطق محروم می شوند، سرپرستی این کاروان را روحانی به نام علوی بر عهده دارد. در مسیر راه عده ای دانشجوی دیگر که علاقه‌مند به کمک به مناطق محروم هستند به جمع آنها اضافه می شوند ولی آنها در این مسیر اختلاف نظرهای بسیاری دارند که........
مهدی امینی خواه، مهران رجبی و حسن اسدی در فیلم «چاه دیو » هنرنمایی کرده اند.

همچنین فیلم سینمایی «رویای ناکام» به کارگردانی مکس کوری، جمعه 5 آذر ماه ساعت 15:30 از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.
این فیلم با نقش آفرینی برت استورات، سیا تروکنهایم و بن کلارکسن در مورد چارلی مرد میانسالی است که در گذشته معتاد بوده و همسرش پس از طلاق توانسته، قانونا او را از دیدن پسرش تامی محروم کند. تامی با زنی به نام انجی ازدواج کرده و انجی هم از ازدواج اولش پسری داشته که در تصادف رانندگی از دنیا رفته و همین موضوع زندگی آنها را در مرز نابودی قرار داده است. چارلی پس از سال ها که از پسرش دور بوده، تصمیم می‌گیرد برای نجات زندگی اش، تامی را از مادرش بدزدد و ....

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها