با فلور نظری به بهانه حضور پررنگش در شبکه‌های اجتماعی

فضای مجازی بستری برای فرهنگ‌سازی

فلور نظری با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش از خواب عجیبی که دیده بود گفت.
کد خبر: ۹۷۱۵۴۰
خواب عجیبی که فلور نظری دید

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛"فلور نظری "بازیگر سینما و تلویزیون علاوه برداشتن مدرک کارشناسی مدیریت و مدرک بازیگری از دانشگاه سوره، دوره‌های آموزش بازیگری را زیر نظر اساتیدی چون محمد رحمانیان و مهتاب نصیرپور گذرانده است. وی متأهل و دارای یک فرزند پسر به نام شروین می‌باشد.

نظری با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش ضمن تعریف خوابی که دیده بود عنوان کرد:مهم نیست ادمهای عاشق ِخدا کجا و چگونه اند آنها در اعتقاد و عشق بخدا از هم باید پیشی بگیرند ما جز در درک خالق هستی و دستورات و فرامینش که خلاصه شده در ادم بودن تمایزی نداریم.
وی نوشت:
دیشب خواب دیدم خوابی عجیب ، در کلیسای زیبایی نماز می خواندم بعد ازنماز نوبت به دعا که رسید دیدم پشت سرم کلی آدم که هم دین من نبودند نشسته اند و با من دعا می خوانند اما نه به زبان خودشان به زبان من مانده بودم خدایا ، من اشتباهی اینجا نماز می خوانم یا آنها اشتباهی به زبان من دعا می خوانند در حیرت اینهمه ادم و فضا و صدای موسیقی که دعاخوانان را همراهی می کرد بودم که ، از خواب بیدار شدم در دستم کتابی بود که این صفحه اش را قبل خواب داشتم گویا می خواندم که خوابم برده بود مهم نیست ادمهای عاشق ِخدا کجا و چگونه اند آنها در اعتقاد و عشق بخدا از هم باید پیشی بگیرند ما جز در درک خالق هستی و دستورات و فرامینش که خلاصه شده در ادم بودن تمایزی نداریم .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
حسین
-
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۳
۰
۰
به قول شیخ بهایی.... مقصود تویی كعبه و بتخانه بهانه
M_ARIABOD@YAHOO.COM
-
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۳
۰
۰
سلام خانم نظری من هم ماه رمضان امسال این خواب رو دیدم.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها