موضوع حاشیه نشینی و سکونت گاه های غیر رسمی پای استاندار سیستان و بلوچستان را به برنامه پایش باز کرد.
کد خبر: ۹۷۱۱۸۰
استاندار سیستان و بلوچستان از حاشیه نشینی می گوید

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی شبکه یک، برنامه امشب دوم آذر پایش با ادامه موضوع سکونت گاههای غیررسمی در کشور و مشکلات حاشیه نشینی به روی آنتن خواهد رفت.

علی اوسط هاشمی، استاندار سیستان و بلوچستان به این برنامه می آید تا درخصوص حاشیه نشینی و اقدامات انجام شده برای ساماندهی این پدیده در این استان گفتگو کند.

مجید روستا، عضو هیات مدیره شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران و علیرضا ساور، مدیرکل پیشگیری های وضعی از جرم معاونت پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه مهمانان حضوری و حسین صعید زرندی، معاون امور املاک و کاداستر سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و احمد علی موهبتی، فرماندار چابهار مهمانان تلفنی برنامه امشب پایش هستند تا در خصوص ساماندهی حاشیه نشینان و پیشگیری از گسترش آن در کشور گفتگو کنند.

در سوال نظر سنجی برنامه هم پرسیده شده: آیا اقدامات معاونت پیشگیری قوه قضائیه در مناظق حاشیه نشین موثر بوده است؟ 1- بله 2- خیر. علاقه‌مندان به شرکت در این نظرسنجی می‌توانند عدد گزینه موردنظر خود را به سامانه پیامکی 30000111 ارسال کنند.

برنامه گفتگو محور پایش به تهیه کنندگی محسن رفیعی کاری از گروه دانش و اقتصاد شبکه یک است که امشب حوالی ساعت 23 و با اجرای مرتضی حیدری از این شبکه پخش می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها